Σύντομα στην Κίνα οι καφέδες της Starbucks θα παραδίδονται στο σπίτι ή στο γραφείο του πελάτη με τη βοήθεια του κολοσσού ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, ανακοίνωσαν την Παρασκευή στη Σανγκάη οι δύο όμιλοι, την ώρα που η αμερικανική αλυσίδα κατακλύζει μια κινεζική αγορά ακόρεστη για καφεΐνη και βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν ισχυρό εγχώριο ανταγωνιστή.

Τα καφέ Starbucks και ο όμιλος Alibaba Holding Lt ανακοίνωσαν τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία τους που θα επιτρέψει μια Εμπειρία Starbucks στην Κίνα, όπως ανέφεραν στη συνέντευξη Τύπου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συνεργασία με σημαντικές εταιρίες της Alibaba, ανάμεσά τους οι Ele.me, Hema, Tmall, Taobao και Alipay, θα επιτρέψει στην Starbucks να προσφέρει από τον Σεπτέμβριο του 2018 υπηρεσίες παράδοσης των προϊόντων της από 150 καταστήματα που βρίσκονται σε ιδιαίτερα εμπορικά σημεία του Πεκίνου και της Σανγκάης.

Η εταιρία προτίθεται να επιταχύνει και να διευρύνει το πρόγραμμα delivery σε περισσότερα από 2.000 καταστήματα Starbucks σε 30 πόλεις έως τα τέλη του 2018.

Από το φθινόπωρο, οι Κινέζοι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγέλνουν τον καφέ ή το ποτό τους από τα Starbucks με ένα κλικ στην εφαρμογή Ele.me, τη μονάδα παράδοσης γευμάτων της Alibaba, η οποία θα αναλάβει την αποστολή του προϊόντος στον παραλήπτη με έναν διανομέα που θα μετακινείται με βέσπα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο μεταξύ, θα καθιερώσει την υπηρεσία “Starbucks Delivery Kitchens” για την παραγγελία και αποστολή γευμάτων και θα συνενώσει πολλές πλατφόρμες ώστε να δημιουργήσει ένα εικονικό κατάστημα Starbucks για μια πιο εξατομικευμένη online εμπειρία για τους Kινέζους καταναλωτές.

“Χάρη στην υψηλή ποιότητα προς τον καταναλωτή που προσφέρεται από τους 45.000 και πλέον συνεργάτες μας, η Starbucks αναπτύσσεται και καινοτομεί ταχύτερα στην Κίνα σε σχέση με οπουδήποτε αλλού στον κόσμο”, δήλωσε ο Κέβιν Τζόνσον πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Starbucks Coffee Company.
Φωτογραφία: ΑFP

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης