Παλαιότερα τα πράγματα ήταν πιο απλά: τα παιδιά έπαιρναν δώρα τα Χριστούγεννα, το Πάσχα και στα γενέθλιά τους. Τα παιχνίδια που υπήρχαν στα σπίτια ήταν λίγα και τα πιτσιρίκια χαίρονταν αληθινά για κάθε καινούργιο παιχνίδι που τους χαριζόταν.

Σήμερα, στα περισσότερα σπίτια, τα παιχνίδια έχουν κάνει κατάληψη σε όλα τα δωμάτια, καθώς με την παραμικρή αφορμή οι γονείς κατευθύνονται στα καταστήματα παιχνιδιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα παιδιά, επηρεασμένα από τις διαφημίσεις και τους φίλους τους, ζητούν ολοένα και περισσότερα παιχνίδια, οι γονείς για να καλύψουν τις ενοχές τους, που δουλεύουν αδιάκοπα και δεν τα βλέπουν πολύ, τους τα αγοράζουν και το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό: «Το παιδί ενθουσιάζεται για πέντε λεπτά με το καινούργιο του παιχνίδι και στη συνέχεια το πετά, ζητώντας το επόμενο».

Μήπως λοιπόν αντί να ψάχνετε το επόμενο παιχνίδι για ένα παιδί που έχει ήδη πάρα πολλά, πρέπει να σκεφτείτε άλλα πράγματα να του προσφέρετε;

Ας δούμε μερικές ιδέες:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χρόνο μαζί σας: Για να παίξετε κι εσείς με όλα αυτά τα παιχνίδια, για να επικοινωνήσετε και να δεθείτε περισσότερο με το παιδί σας.

Βιβλία: Που θα του διαβάσετε εσείς, αν είναι ακόμα μικρό ή που θα τα διαβάσει μόνο του και στη συνέχεια θα μοιραστεί τις σκέψεις και τα συναισθήματα που του προκάλεσαν μαζί σας.

Διαβάστε τη συνέχεια στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης