11oC
Β
Αθήνα
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ:  " ΤΗΝ ΚΥΝΟ-ΒΙΑΚΗ ΜΟΝΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΕΙ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ!!!!!!!!!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: " ΤΗΝ ΚΥΝΟ-ΒΙΑΚΗ ΜΟΝΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΕΙ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ!!!!!!!!!

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011, 13:20
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ!!!
Οδήγησαν μοναχό με το ζόρι στο ψυχίατρο επειδή αμφισβήτησε την εξουσία του ηγουμένου!!!!!!
Συνέντευξη στον Μιχάλη Μιχαήλ στην Κυπριακή εφημερίδα ΓΝΩΜΗ.
Συγκλονιστική είναι η περιπέτεια που έζησε στο μοναστήρι Οσίου Γρηγορίου στο Άγιο Όρος ο ιερομόναχος Χριστόδουλος.
Ο ιερομόναχος Χριστόδουλος μπήκε στη συγκεκριμένη μονή το 1987.
Σύμφωνα με την αφήγηση του στη «ΓΝΩΜΗ» όλα κυλούσαν ομαλά μέχρι που ο ίδιος, το 1996 αμφισβήτησε την εξουσία του ηγουμένου.
Ο μοναχός Χριστόδουλος θεωρούσε ότι ο ηγούμενος έπρεπε να αντικατασταθεί αφού έκρινε ότι ήταν ακατάλληλος για το συγκεκριμένο αξίωμα για διάφορους λόγους.
Η διαμάχη ξεκίνησε όταν ο μοναχός Χριστόδουλος είπε στον ηγούμενο ότι αυτός θα τον αντικαταστήσει στο αξίωμα του ηγουμένου.
Όπως μας εξηγεί, με βάση τους κανονισμούς της μονής είχε κάθε δικαίωμα να αμφισβητήσει την ηγουμενία και να ζητήσει να γίνουν εκλογές.

Ο ηγούμενος αντέδρασε έντονα και νιώθοντας ότι απειλείται, έβαλε το γιατρό της μονής ιερομόναχο Παπαλουκά να διαγνώσει ότι ο π. Χριστόδουλος είχε ψυχολογικές διαταραχές και έπρεπε α επισκεφθεί ψυχίατρο.

Όπως υποστηρίζει ο π. Χριστόδουλος, μετά τη «διάγνωση» του Παπαλουκά, στάλθηκε σε ψυχίατρο στον Πολύγυρο.
Ο ψυχίατρος, όπως αναφέρει, ήταν συνεννοημένος με τον ηγούμενο. Χωρίς να γράψει οποιαδήποτε γνωμάτευση ότι ο Χριστόδουλος είχε ψυχολογικά προβλήματα, του χορήγησε ψυχοφάρμακα για μια βδομάδα με το δικαιολογητικό ότι ήταν ψυχασθενής.
Ο ψυχίατρος ανακοίνωσε στον «ασθενή» ότι θα του χορηγεί μία ένεση η οποία θα ισχύει για ένα μήνα, πράγμα που ο π. Χριστόδουλος δεν δέχθηκε και σταμάτησε μόνος του τη «θεραπεία».
Στη συνέχεια επέστρεψε στο μοναστήρι και μέχρι το 2003 δεν πήρε κανένα ψυχοφάρμακο.
Απόδειξη ότι δεν είναι ψυχασθενής, πρόσθεσε, είναι το γεγονός ότι από το 1996 μέχρι το 2003 δεν εμφάνισε κανένα σύμπτωμα.

Γυρνώντας στο μοναστήρι τυγχάνει εκδικητικής μεταχείρισης από τον ηγούμενο και το συμβούλιο της μονής με αποτέλεσμα να κατέλθει σε τριήμερη απεργία πείνας. Εκδίδει και μια προκήρυξη που την τοιχοκολλά και σε διάφορα σημεία της μονής.

Ο ηγούμενος μόλις μαθαίνει γι’ αυτή την ενέργεια στέλλει εγγράφως στον π. Χριστόδουλο την παραίτηση του. (Ο π. Χριστόδουλος μας δείχνει το σχετικό έγγραφο).
Ο μοναχός ζητάει από τον ίδιο τον ηγούμενο να παρουσιάσει την επιστολή στη Γεροντική Σύναξη, που είναι το διοικητικό συμβούλιο της μονής, για να την εγκρίνει.
Το συμβούλιο (σε συνεννόηση με τον ηγούμενο) απορρίπτει το αίτημα και ο π. Χριστόδουλος ζητά σύγκληση συνεδρίας στην οποία να πάρουν μέρος όλα τα μέλη της μονής, αίτημα το οποίο εκ πρώτης όψεως εγκρίνεται.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΨΥΧΙΑΤΡΟ

Πριν να γίνει η σύναξη της αδελφότητας, η Γεροντική Σύναξη, παράτυπα, φτιάχνει ένα παραπλανητικό έγγραφο και ζητά από τον εισαγγελέα να εισαγάγει αναγκαστικά τον π. Χριστόδουλο στο δημόσιο ψυχιατρείο Θεσσαλονίκης επειδή, όπως έγραφαν, πάσχει από οξεία ψυχωτική κατάσταση.
Το χαρτί συνέταξαν 2 γιατροί της μονής που δεν είχαν ειδικότητα ψυχιάτρου ενώ ο γιατρός που θα τον έστελλαν ήταν και πάλι συνεννοημένος.

Τότε ο π. Χριστόδουλος αντιδρά και κατηγορεί τρία μέλη του Γεροντικού Συμβουλίου για μίζες, αφού προηγουμένως ενώ του είχαν χορηγήσει μαλλί για να φτιάξει κομποσκοίνια ζητούσαν ως αντάλλαγμα για τη χορηγία αριθμό κομποσκοινιών.

Την ίδια μέρα κι ενώ βρισκόταν σε διακόνισμα, αυτοί έφεραν δύο αστυνομικούς οι οποίοι τον μετέφεραν με τη βία στο ψυχιατρείο Θεσσαλονίκης.
Εκεί τον κρατάνε για τρεις μέρες κλεισμένο σε ένα δωμάτιο αλλά καταφέρνει να τηλεφωνήσει στα αδέλφια του και τα ενημερώσει για το τι συμβαίνει.
Στο ψυχιατρείο βάζουν να τον φυλάνε τρεις «σεκιούριτι» του νοσοκομείου για να τον αναγκάσουν να πειθαρχήσει στις «θεραπείες».

Τον έντυσαν με πυτζάμες και τον καθήλωσαν στο κρεβάτι δένοντας του το δεξί πόδι στο κρεβάτι.
Χωρίς να προηγηθεί διάγνωση άρχισαν να του χορηγούν ενέσεις.

Την επομένη το πρωί φτάνουν στο νοσοκομείο τα αδέλφια του τα οποία προλαβαίνουν και γυρίζουν ένα βίντεο (το οποίο κατέχουμε) που τον δείχνει δεμένο στο κρεβάτι.

Τα αδέλφια εκβιάζουν τη διεύθυνση ότι αν δεν τον αφήσουν να φύγει θα δώσουν το βίντεο στη δημοσιότητα και μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις με τη διεύθυνση τον αφήνουν ελεύθερο μετά από τρεις μέρες.

Ο π. Χριστόδουλος αναφέρει ακόμα ότι η χρήση βίας από τους διοικούντες είναι συνηθισμένο φαινόμενο.
Ανάφερε χαρακτηριστικά την περίπτωση ενός μοναχού (του Διονύσιου) ο οποίος φύτεψε λαχανικά για δική του χρήση και κάποιος πήγε για να του τα ξεριζώσει.
Ο μοναχός αντέδρασε και τον φοβέρισε με μαχαίρι.
Τότε μαζεύτηκαν γύρω του πολλοί άλλοι μοναχοί οι οποίοι αφού τον λίντσαραν τον έστειλαν στο ψυχιατρείο.

Όπως αποκάλυψε ο π. Χριστόδουλος, στην μονή Οσίου Γρηγορίου οι περισσότεροι μοναχοί παίρνουν ψυχοφάρμακα για να βρίσκουν την ψυχική ισορροπία τους.

Στην επόμενη έκδοση η συνέχεια της συγκλονιστικής ιστορίας του π. Χριστόδουλου στη «ΓΝΩΜΗ».
ΤΗΛ. ΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ: 23770 23667

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ

Συνέντευξη στον Μιχάλη Μιχαήλ

Συνεχίζουμε σήμερα την αφήγηση του ιερομόναχου Χριστόδουλου Γρηγοριάτη σχετικά με τις περιπέτειες που πέρασε στη μονή Οσίου Γρηγορίου στο Άγιο Όρος.
Με έντονη την πικρία και την απογοήτευση ο π. Χριστόδουλος αναφέρει ότι όποτε αμφισβητούσε την εξουσία του ηγούμενου κατέληγε στον ψυχίατρο.
Ο ιερομόναχος ισχυρίζεται ότι ο ηγούμενος του μοναστηριού έχει εκπαιδευτεί στις ΗΠΑ στην ποιμαντική των φυλακισμένων και γι’ αυτό εφαρμόζει ειδικές μεθόδους στη διοίκηση του μοναστηριού.
Οι σχέσεις των δύο ιερωμένων έφτασαν σε τέτοιο σημείο που ο ένας καταράστηκε τον άλλον.

ΜΕΡΟΣ Β’

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΤΟΥ

Μετά την έξοδο από το ψυχιατρείο της Θεσσαλονίκης μεταβαίνει με τα αδέλφια του στη γενέτειρα του, το Αίγιο, και διευθετούν επίσκεψη σε ψυχίατρο της εμπιστοσύνης τους στο νοσοκομείο του Ρίο στην Πάτρα.

Ο ψυχίατρος του χορηγεί αντικαταθλιπτικά χάπια και μετά από εξέταση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι πάσχει από μικτή διαταραχή προσωπικότητας που δεν συνιστά ψυχιατρική νόσο.

Μετά από ένα μήνα επιστρέφει στο μοναστήρι και λέει στον ηγούμενο ότι του συμπεριφέρθηκε ανέντιμα.
Ο ηγούμενος παραδέχεται ότι είχε γνώση των γεγονότων αλλά δικαιολογείται λέγοντας ότι έπρεπε να γίνει αυτό διότι ο π. Χριστόδουλος έπασχε από κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα.

«ΘΕΙΑ» ΤΙΜΩΡΙΑ

Ο π. Χριστόδουλος βλέποντας ότι δεν έβγαινε τίποτε, είπε στον ηγούμενο ότι δεν θα κινήσει νομικές ή άλλες διαδικασίες αλλά θα αφήσει το θεό να αποφασίσει για το τι μέλλει γενέσθαι.

Λίγους μήνες αργότερα, συμπληρώνει, ο ηγούμενος εισάγεται με σημειολογική παραδοξότητα στο νοσοκομείο του Ρίο, για εγχείρηση στα γόνατα.
Η εγχείρηση δεν πέτυχε και ο ηγούμενος έμεινε για πάντα ανάπηρος, καθηλωμένος πάνω σε μια αναπηρική καρέκλα.

Ο π. Χριστόδουλος πιστεύει ότι αυτό ήταν αποτέλεσμα θείας τιμωρίας.

Στο μεταξύ η Γεροντική Σύναξη δεν προχωρεί στην αντικατάσταση του ηγουμένου ο οποίος αποδεδειγμένα, όπως ισχυρίζεται, δεν μπορεί πλέον να διοικήσει.
Έτσι διοικεί η Γεροντική Σύναξη η οποία αντικαθιστά, παράνομα, τον ηγούμενο.

Το 2004, σύμφωνα πάντα με τον ιερομόναχο Χριστόδουλο, ο γιατρός της μονής Παπαδημήτρης τον απειλεί ότι θα τον διώξει από το μοναστήρι.
Κατέρχεται και πάλι σε απεργία πείνας και καλεί τον ηγούμενο να παραιτηθεί, κατηγορώντας τον ως αμερικανότροφο.

Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ

Ερωτηθείς τι σημαίνει και γιατί χρησιμοποίησε τη λέξη αμερικανότροφος, ο π. Χριστόδουλος ισχυρίστηκε ότι ο ηγούμενος έκανε μεταπτυχιακά στη Βοστώνη πάνω στην ποιμαντική φυλακισμένων.
Αυτό, σημείωσε, παραπέμπει στη λογική ότι ο ηγούμενος θεωρούσε τους μοναχούς ως φυλακισμένους και εκπαιδεύτηκε στον τρόπο μεταχείρισης τους.
Ανέφερε ακόμα ότι ο ηγούμενος ήρθε εγκάθετος στη μονή στις 20 Ιουλίου 1974 και ανέλαβε τη διοίκηση αφού ανέτρεψε τον προηγούμενο ηγούμενο.
Παρέκαμψε το καταστατικό του Αγίου Όρους αφού αυτό λέει ότι για να γίνει κάποιος ηγούμενος θα πρέπει να έχει 10 χρόνια θητεία ως μοναχός στο μοναστήρι.
Αυτός, είπε, ήρθε ξαφνικά και σχεδόν αμέσως ανέλαβε τη διοίκηση του μοναστηριού.

Επανερχόμενος στο 2004 ο π. Χριστόδουλος λέει ότι η Γεροντική Σύναξη απαιτεί από τον ίδιο (απόντος του ηγουμένου) να πάει ξανά στον ψυχίατρο στο Ρίο.
Αυτός αποδέχεται, φεύγει από το μοναστήρι αλλά δεν πηγαίνει στον ψυχίατρο.
Επιστρέφει πίσω αλλά στην προβλήτα του λιμανιού παρεμποδίζεται ανεπιτυχώς από καλόγερους να μεταβεί στη μονή.

Μετά από λίγους μήνες γράφει ένα κείμενο στο οποίο αναγράφει ότι θα αγωνιστεί ενάντια στην χρυσοδουλεία.

ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΝ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Μια άλλη αιτία για καβγά ήταν η απαγόρευση που του επέβαλε η διοίκηση της μονής για μετάβαση στο εξωτερικό. Όπως ανέφερε υπήρχαν περιορισμοί στα ταξίδια εξωτερικού και κανένας δεν ταξίδευε εκτός Ελλάδας χωρίς την άδεια του μοναστηριού.
Ο ίδιος, λέει, είχε αντιδικία μαζί τους γιατί πήγαινε εκτός Ελλάδας χωρίς την άδεια τους και κάθε φορά του επέβαλλαν ποινή αποχής από ψαλμωδία για ένα χρονικό διάστημα.

Το 2000 ο ηγούμενος του έδωσε άδεια να μεταβεί για προσκυνηματικό ταξίδι στους Αγίους Τόπους, αλλά αφού πρώτα δωροδοκήθηκε με 500 κομποσκοίνια!!!
Την ίδια περίοδο όμως πήγαν στους Αγίους Τόπους δύο άλλοι μοναχοί χωρίς δωροδοκία.
Μετά από λίγες μέρες δύο άλλοι μοναχοί ο Παΐσιος και ο Γρηγόριος πήγαν το ίδιο ταξίδι χωρίς να τους ζητήσουν αντάλλαγμα επειδή αυτοί οι δύο ήταν του...κυκλώματος.

Το 2006 του αλλάζουν το έγγραφο εξόδου το οποίο γράφει ότι επιτρέπεται μόνο το ταξίδι στον ελληνικό χώρο και όχι στο εξωτερικό. Το χαρτί αυτό το δίνει η Γεροντική Σύναξη και όχι ο ηγούμενος. Ο π. Χριστόδουλος διαμαρτύρεται εγγράφως αλλά φεύγει για το εξωτερικό.

ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟ 2010 - ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΑΡΕΣ

Η ζωή του κυλά χωρίς την απαίτηση να παίρνει ψυχοφάρμακα, αφού δεν είχε θέσει ξανά θέμα αντικατάστασης του ηγουμένου.

Το 2010 οι διοικούντες έβαζαν βαλτούς να διαδίδουν διάφορα εναντίον του για να τους δώσει αφορμή για να τον στείλουν ξανά στο ψυχιατρείο.
Ζητά από τον ηγούμενο ξανά, να του επιτρέψει να μιλήσει σε όλους τους μοναχούς και να τους καλέσει να πούνε ότι θέλουν εναντίον του αλλά να έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του.
Ο ηγούμενος εξοργίζεται και τον απειλεί ότι θα τον διώξει από το μοναστήρι και ότι θα τον καταραστεί.
Ο π. Χριστόδουλος απαντά με δική του γραπτή κατάρα.

Στην επόμενη έκδοση, συνέχεια στις αποκαλύψεις του ιερομόναχου Χριστόδουλου.
Τηλ μονής: 23770 23667, 23770 23670.

Χρησιμοποιούν τη ψυχιατρική τρομοκρατία

Ο Χριστόδουλος εξασφάλισε ιατρικό πιστοποιητικό από κύπριο ψυχίατρο που γράφει ότι δεν πάσχει…από καμία ψυχική ασθένεια!!!

Του Μιχάλη Μιχαήλ

Συνεχίζει τις αποκαλύψεις του για τα συμβαίνοντα στη Μονή Οσίου Γρηγορίου του Αγίου Όρους ο ιερομόναχος Χριστόδουλος.
Τονίζει στη «ΓΝΩΜΗ» ότι η ψυχιατρική χρησιμοποιείται από τους ιθύνοντες για άσκηση ψυχολογικού εκβιασμού των μοναχών.
Ο ίδιος, αναφέρει, όταν βρέθηκε στην Κύπρο επισκέφθηκε τον γνωστό ψυχίατρο Γιάγκο Μικελλίδη ο οποίος αφού τον εξέτασε του εξέδωσε πιστοποιητικό ότι δεν πάσχει από απολύτως κανένα ψυχιατρικό νόσημα.
Καταγγέλλει επίσης ότι κάλεσαν αστυνομική δύναμη για τον εκδιώξουν από το μοναστήρι, στερώντας του ακόμα και τα περιουσιακά του στοιχεία.

***

ΜΕΡΟΣ Γ’ (Τελευταίο)

Ρωτήσαμε τον π. Χριστόδουλο γιατί έχουν αυτή την μανία με τα ψυχιατρεία, για να πάρουμε την απάντηση ότι χρησιμοποιούν αυτού του είδους την τρομοκρατία για να έχουν το μοναστήρι υπό έλεγχο. Να ασκούν ένα είδος εκβιασμού στους μοναχούς και να τους έχουν κάτω από αναγκαστική προσωπική υπακοή. Υπακοή στα θελήματα του ηγουμένου αλλά και της Γεροντικής Σύναξης. Και αυτούς στους οποίους δίνουν ψυχοφάρμακα τους χρησιμοποιούν ως παράδειγμα για τους άλλους μοναχούς.
Η επίθεση που δέχθηκε από τη διοίκηση και η απειλή δεν αποτελούν τίποτε άλλο παρά ψυχολογική βία.

Επιστρέφοντας στην εξιστόρηση των γεγονότων ο π. Χριστόδουλος λέει ότι μετά από τις αλληλοκατάρες αναστατώθηκε όλο το μοναστήρι αλλά και ολόκληρη η εκκλησιαστική κοινότητα αφού ο π. Χριστόδουλος φρόντισε να στείλει την κατάρα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ωστόσο το ηλεκτρονικό μήνυμα αποκάλυψε την ύπαρξη ίντερνετ, γεγονός που προκάλεσε νέες αντιδράσεις.

Για να ησυχάσουν τα πράγματα του έδωσαν ένα πιστοποιητικό εξόδου για ένα μήνα και το Πάσχα βρέθηκε φιλοξενούμενος στην Κύπρο.

Με την επιστροφή τον καλούν σε Γεροντική Σύναξη στην απουσία του ηγουμένου ο οποίος βρισκόταν μέσα στο μοναστήρι. Αυτό, σημειώνει, είναι μια άλλη ένδειξη ότι στο συγκεκριμένο μοναστήρι υπάρχει διαρχία.
Ο λόγος της απουσίας του ηγουμένου ήταν η ασθένεια του, γεγονός που δεν του επιτρέπει να ασκήσει τα καθήκοντα του. Όμως αντί να αντικατασταθεί όπως προνοούν οι κανονισμοί, συνεχίζει τη διοίκηση η Γεροντική Σύναξη.
Η σύναξη τον καλεί να τους πει γιατί συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο και του λένε ότι θα λάβει απαντήσεις σε όσα πει.

Αντί απάντησης η Γεροντική Σύναξη (και όχι ο ηγούμενος) αποφασίζει την εκδίωξη του π. Χριστόδουλου από το μοναστήρι.
Ακολουθεί μια αψιμαχία με τον επικεφαλής της Γ. Σύναξης στον οποίο επιστρέφει το απολυτήριο ζητώντας την υπογραφή του ηγουμένου. Τονίζει επίσης ότι όσα αναφέρονταν στο κατηγορητήριο εναντίον του, δεν τεκμηριώνονταν με απολύτως κανένα στοιχείο.

Παράλληλα ο ιερομόναχος Χριστόδουλος δημοσιεύει στο διαδίκτυο όσα διαμείβονται στη μονή, συνοδευόμενα από σχετικά έγγραφα.

Όταν επέστρεψε το απολυτήριο επιχείρησε να μεταβεί στη Θεσσαλονίκη για να συνεννοηθεί με τους δικηγόρους του.

Στο μεταξύ ο (μοναχός) γιατρός της μονής εκβιάζει τον ηγούμενο να διώξει τον π. Χριστόδουλο διαφορετικά, όπως λέει, θα φύγει ο ίδιος.
Ο ηγούμενος ζητά να τον αφήσουν για τρεις μήνες αλλά ο γιατρός δεν δέχεται και μετά από πιέσεις ο ηγούμενος υπογράφει το απολυτήριο και του δίνει τρεις ημέρες για να μαζέψει τα πράγματα του και να φύγει.

Ο π. Χριστόδουλος αρνείται να φύγει και η Διοίκηση φέρνει αστυνομικούς που του κάνουν έξωση με το ζόρι, παίρνοντας και τα προσωπικά του αντικείμενα. Τον έδιωξαν με το ράσο που φορούσε και με 300 ευρώ που του έδωσαν στο χέρι.
Μέχρι σήμερα δεν του έχουν επιστρέψει τίποτε απολύτως από τα προσωπικά του αντικείμενα και τα χρήματα.

Μία μέρα πριν τον διώξουν γράφει ένα κείμενο με το οποίο ζητά διερεύνηση των όσων έγιναν, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ. ΜΙΚΕΛΛΙΔΗ

Ο Πάτερ Χριστόδουλος σε μια επίσκεψη του στην Κύπρο επισκέφθηκε τον ψυχίατρο Γιάγκο Μικελλίδη ο οποίος μετά από εξέταση αποφάνθηκε ότι ο «ασθενής» είναι απόλυτα υγιείς, δεν χρειάζεται καμία θεραπεία, δίνοντας του και σχετικό πιστοποιητικό.

Άλλη απόδειξη ότι χαίρει άκρας ψυχικής υγείας, επισήμανε, είναι το γεγονός ότι οδηγά αυτοκίνητο χωρίς να έχει προκαλέσει ποτέ οδικό δυστύχημα παρά το ότι οδήγησε όχι μόνο σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό όπως στη Ρωσία και στη Λευκορωσία.
Μπορεί κάποιος που παίρνει ψυχοφάρμακα, διερωτάται, μπορεί να οδηγεί;

ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑΡΧΙΚΑ

Ρωτήσαμε τον π. Χριστόδουλο να μας πει αν οι ίδιες συνθήκες επικρατούν και στα άλλα μοναστήρια του Αγίου Όρους. Μας απάντησε ότι δεν έχει πλήρη γνώση για το τι γίνεται στα άλλα μοναστήρια αλλά το μόνο σίγουρο, όπως τόνισε, είναι ότι βασιλεύει η αυταρχικότητα των ηγουμένων και των συμβουλίων που τους συνεπικουρούν.
Ο ηγούμενος, πρόσθεσε, μοιάζει με ένα μονάρχη με απόλυτες εξουσίες, παρά το ότι στα καταστατικά γράφονται διαφορετικά πράγματα.

Ο ηγούμενος απαιτεί πλήρη, τυφλή και αδιάκριτη υπακοή από τους καλόγηρους, παραποιώντας τη διδασκαλία της Εκκλησίας.
Όπως αποκαλύπτει, μπορούν να κάνουν οποιαδήποτε αντικανονική πράξη επικαλούμενοι την υπακοή, το αυτοδιοίκητο και άλλες Πατερικές ρήσεις προκειμένου να καταβάλουν κάθε νόμιμη διαμαρτυρία μοναχού.

Γύρω από τον κάθε ηγούμενο, ανέφερε, υπάρχει ένας αριθμός μοναχών οι οποίοι τον υπηρετούν πιστά και λειτουργούν ως ασπίδα για τον ίδιο.

Μια άλλη μέθοδος που χρησιμοποιούν είναι να μπάζουν στην ομάδα μορφωμένους μοναχούς.
Ο π. Χριστόδουλος ανέφερε μια συγκεκριμένη περίπτωση όπου μοναχός προσεγγίστηκε από την ηγετική ομάδα και του έγινε πρόταση να μπει σε αυτή την ομάδα επειδή σπούδασε οικονομολόγος.
Ο συγκεκριμένος μοναχός που προηγουμένως ήταν οικονομικός διευθυντής μεγάλης καθημερινής εφημερίδας της Ελλάδας δεν αποδέχθηκε την πρόταση επειδή κατάλαβε τι ακριβώς γινόταν και κράτησε αποστάσεις.

Οι ηγούμενοι κάνουν ότι θέλουν και δεν λογοδοτούν σε κανένα.
Κανένας δεν μπορεί να εκφράσει δημόσια τη διαφωνία του με τον ηγούμενο ή τις ομάδες διοίκησης, σημείωσε με κατηγορηματικό τρόπο.

Στην επόμενη έκδοση ο ιερομόναχος Χριστόδουλος αναφέρεται στην ύπαρξη σεξουαλικών σκανδάλων στα μοναστήρια, στις σχέσεις του Αγίου Όρους με το Οικουμενικό Πατριαρχεία και με τα ζητήματα των περιουσιών των μοναχών. Αποκαλύπτει ακόμα ότι κύπριοι επίσκοποι στους οποίους αποτάθηκε τον έδιωξαν κακήν κακώς.

ΤΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΥΠΡΙΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ

Ρωτήσαμε τον π. Χριστόδουλο αν έχει αποταθεί σε Κύπριους αρχιερείς για να τους εκθέσει την κατάσταση.
Όπως ανέφερε ζήτησε και συναντήθηκε με δύο μητροπολίτες. Ο ένας του αρνήθηκε κάθε βοήθεια ενώ ο άλλος δεν του έδωσε καθόλου σημασία. Αντίθετα του είπε ότι γνωρίζει ποιος είναι και ότι δεν είναι διατεθειμένος να τον βοηθήσει.



ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Η ΜΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

Φιλοξένησα τον ιερομόναχο Χριστόδουλο και στην εκπομπή του ΑΣΤΡΑ 92,8 «Επί Τάπητος».
Της εκπομπής προηγήθηκε τηλεφωνική επικοινωνία μου με τη Μονή ζητώντας από δύο μοναχούς (κατέχω τα ονόματα τους) να έχουμε τηλεφωνική παρέμβαση από πλευράς μονής για σχόλια ή απαντήσεις σε όσα θα έλεγε ο ιερομόναχος Χριστόδουλος.

Και οι δύο μοναχοί αντέδρασαν αρνητικά και δεν απέκρυψαν την επιθυμία τους να μη γίνει η εκπομπή για να προστατευθεί, όπως μας είπαν ο π. Χριστόδουλος και να μην εκτεθεί.

Ωστόσο μετά από συνεννόηση μου απέστειλαν σε λίγη ώρα με τηλεομοιότυπο τη δική τους εκδοχή. Ήταν το ίδιο κείμενο που απέστειλαν την προηγούμενη μέρα στον τηλεοπτικό σταθμό PLUS, γι’ αυτό και το κείμενο απευθύνεται προς τον συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό.

ΤΗΛ. ΜΟΝΗΣ: 23770 23667, 23770 23670, 23770 23218.


Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011, 13:20


Εκτύπωση
Αποστολή
Μέγεθος κειμένου: A A A
Αρχική σελίδα
blog comments powered by Disqus
Οι σημαντικότερες ειδήσεις
Τέλος στις έρευνες για τον εντοπισμό αγνοουμένων κατολίσθησης στην Ινδονησία
Οι υπηρεσίες διάσωσης στην Ινδονησία σταμάτησαν σήμερα την επιχείρηση για τον εντοπισμό των θυμάτων κατολίσθησης...