Οι γκρίζες ζώνες της διαφήμισης

Οι γκρίζες ζώνες της διαφήμισης
Λ.Κ.

Μετά τη…γαλοπούλα η ρύθμιση των γκρίζων ζωνών στον χώρο της διαφήμισης.

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς είπε ότι «η κυβέρνηση είναι σε διαβούλευση με τους φορείς κι εντός του Ιανουαρίου θα φέρει νομοσχέδιο που θα συγκροτεί την ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών για διαφήμιση.

«Κι όλα αυτά μέσα σε κλίμα συναίνεσης» διευκρίνισε ο κ. Παππάς, ο οποίος έσπευσε να συμπληρώσει ότι μέχρι και σήμερα υπάρχουν γκρίζες ζώνες στον συγκεκριμένο χώρο.

«Μπορούμε να πάρουμε την πρωτοβουλία που θα βοηθήσει τα οικονομικά των καναλιών που έχουν σχέση ετεροβαρή με τις διαφημιστές εταιρείες» επεσήμανε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2016, 12:40