Πώς θα ήταν το facebook, το twitter, το instagram και τα υπόλοιπα social media αν είχαν μία ανθρώπινη μορφή; Η viktorija pashuta, φωτογράφος έδωσε “σάρκα και οστά” στα κοινωνικά δίκτυα. Η ιδέα της ήταν όχι μόνο να χρησιμοποιηθούν τα λογότυπα ως οπτική αναφορά, αλλά να μεταφερθούν και οι ιδιότητες των κοινωνικών δικτύων σε ανθρώπινο χαρακτήρα και να απεικονίζονται μέσω της μόδας!

Παρά το γεγονός ότι μοιράζονται παρόμοιες λειτουργίες και χαρακτηριστικά, κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει το δικό του χαρακτήρα και στυλ, αναφέρει το esthetic.gr. Το facebook απεικονίζεται ως περιστασιακό, το twitter ως κλασικό,το Pinterest ως δημιουργικό, το LinkedIn που ασχολείται με επιχειρήσεις, το Instagram για εκλεκτή ποιότητα, το flickr ως καλλιτεχνικό. Εκτός από τα οπτικά στοιχεία των λογοτύπων, των μοντέλων έχουν και την συγκεκριμένο «πνεύμα» (πόζα) που προκαλείται από τις κοινωνικές πλατφόρμες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φωτογράφος: viktorija pashuta
Στυλίστας: jordan anthony swain
Make up & μαλλιά: barbara yniguez
Μοντέλα: vu, jordan, mazlow, taejung, daniel, adam, kenny and skyler

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης