Μεσημέρι της Δευτέρας 8 Ιουλίου, η θερμοκρασία στη Θεσσαλονίκη ξεπέρασε τους 30 βαθμούς κελσίου. Σε λεωφορείο της γραμμής 58, γεμάτο επιβάτες, η κοινή λογική λέει πως θα έπρεπε να λειτουργεί το κλιματιστικό. Άλλωστε, η ανακοίνωση του ΟΑΣΘ για το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων ήταν σαφής. «ΜΕ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΑΣΘ», έγραφε με κεφαλαία γράμματα, όμως το κλιματιστικό ήταν κλειστό.

Όταν κάποιοι από τους επιβάτες ζήτησαν από τον οδηγό να το θέσει σε λειτουργία, εκείνος τους απάντησε ότι είναι χαλασμένο. Αν όντως ισχύει αυτό, γιατί δεν αντικαταστάθηκε το λεωφορείο, με άλλο; Και γιατί δεν ενημέρωσε τους ταλαίπωρους επιβάτες, ότι μετά την ολοκλήρωση του δρομολογίου θα αντικατασταθεί, όπως ακριβώς αναφέρεται στην ανακοίνωση του Οργανισμού;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σαν να μην έφτανε αυτό, σε ένα τμήμα της διαδρομής, η μπροστινή πόρτα παρέμενε ανοιχτή, θέτοντας σε κίνδυνο τους επιβάτες που βρίσκονταν κοντά και ετοιμάζονταν να αποβιβαστούν.

Προφανώς αυτός δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για να δροσιστούν…

«Βασικό στοιχείο αποτελεί η υποχρέωση του οδηγού να μην κινείται το λεωφορείο με ανοιχτή πόρτα» αναφέρει, άλλωστε, ο Χάρτης Υποχρεώσεων του ΟΑΣΘ προς τους καταναλωτές. Αυτός είναι ο σεβασμός προς τους επιβάτες;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: thesstoday

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης