Για τους περισσότερους από εμάς, η κοινή λογική υπαγορεύει ποιες συνήθειες είναι αποδεκτές και ποιες όχι κατά τη διάρκεια μίας πτήσης. Υπάρχουν όμως και εκείνοι οι επιβάτες που ο μόνος τους σκοπός είναι να αισθανθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους τόσο άνετα όσο στο σπίτι τους, ακόμα και αν αυτό είναι εις βάρος των συνταξιδιωτών τους.

Τα καλά νέα είναι ότι πλέον υπάρχει η κατάλληλη διαδικτυακή πλατφόρμα όπου οι παραπονεμένοι επιβάτες μπορούν να ξεσπάσουν. Η ομάδα «Passenger Shaming» ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2013 και έχει σκοπό να εκθέσει τους ταξιδιώτες που δεν φαίνεται να κατέχουν οι ίδιοι το αίσθημα της ντροπής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι φωτογραφίες, που ανεβαίνουν ανώνυμα μέσω Facebook και Instagram τόσο από επιβάτες πτήσεων όσο και από αεροσυνοδούς, είναι αρκετά σοκαριστικές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πιο συνηθισμένο φαινόμενο είναι αυτό των επιβατών που κοιμούνται με τα πόδια τους σε οποιοδήποτε σημείο τους κάνει να νιώθουν άνετα, ακόμα και αν αυτό είναι δίπλα στα κεφάλια των συνεπιβατών τους ή πάνω στο τραπεζάκι του φαγητού. Άλλη μία χρήση που φαίνεται να έχουν βρει ο πιο εφευρετικοί επιβάτες για το συγκεκριμένο τραπεζάκι, είναι για να αλλάζουν τις πάνες των μωρών τους, τις οποίες στη συνέχεια πετάνε στο πάτωμα.

Η υπεύθυνη της σελίδας, Shawn Kathleen, είναι αεροσυνοδός από το 2010 και έχει καταγράψει κάποιες από τις πιο κωμικοτραγικές καταστάσεις που αφήνουν οι επιβάτες πίσω τους, όπως ένας νιπτήρας γεμάτος ούρα ή μία μασέλα στο τσεπάκι του καθίσματος.

Η σελίδα στο Facebook έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 17.500 likes από όλο τον κόσμο…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης