Αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες των μαθητών, η οποία θα επηρεάσει θετικά και τη σχολική τους απόδοση, φέρνει τροπολογία για τα σχολικά γεύματα.

Η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας, αρμόδια για την Κοινωνική Αλληλεγγύη, Θεανώ Φωτίου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ αναφέρθηκε σε επίσκεψή της στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας το 2013, όπου οι εκπαιδευτικοί τής διηγήθηκαν πώς κατάφεραν να μαζεύουν τρόφιμα, να τα πηγαίνουν στο Βρεφοκομείο Αθηνών για να μαγειρεύεται εκεί το φαγητό και στη συνέχεια να μεταφέρεται το ζεστό γεύμα στα παιδιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Το γεγονός ότι τρώγανε όλα μαζί τα παιδιά είχε συγκλονιστική επίδραση πάνω στη συμπεριφορά τους και αυτό έμεινε βαθιά χαραγμένο στη μνήμη μου. Όταν γίναμε πια κυβέρνηση, εμένα το όνειρό μου ήταν τα σχολικά γεύματα, με τριπλό στόχο, την καταπολέμηση της πείνας και της παχυσαρκίας, αλλά και την αλλαγή του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος πάνω στο τι θα πει τρώω» είπε χαρακτηριστικά η κα Φωτίου.

«Εφέτος με τη Θεσσαλονίκη και με την εξαγγελία του πρωθυπουργού κάνουμε μια πολύ μεγάλη τομή, γίνεται εθνικό πρόγραμμα από τον κρατικό προϋπολογισμό, που πολύ γρήγορα θα φτάσει τα 72.000 γεύματα τη μέρα για το 2017, μέσα από διαγωνισμούς καθόλα νόμιμους και βεβαίως με 25 εκατομμύρια ευρώ που εξασφάλισε ο πρωθυπουργός από τον προϋπολογισμό» πρόσθεσε.

Στόχος της κυβέρνησης, σύμφωνα με την υπουργό, είναι έως το 2019 σε όλα τα σχολεία της χώρας να παρέχονται γεύματα, βασισμένα στη μεσογειακή διατροφή, αλλάζοντας τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Σε έρευνες, άλλωστε, του Γεωπονικού Πανεπιστημίου αλλά και του ΕΦΕΤ, διαπιστώθηκε 40% αλλαγή της σχολικής συμπεριφοράς των παιδιών, τα οποία γίνονται λιγότερα επιθετικά, ενώ το 20% βελτίωσε τη σχολική του απόδοση» υπογράμμισε η κα Φωτίου.

Σχολιάζοντας, τέλος, τις αντιδράσεις κομμάτων της αντιπολίτευσης, τόνισε ότι δεν τις καταλαβαίνει γιατί «από τη μια ”κλαίγονται” για την παιδική φτώχεια, από την άλλη συναινούν ότι είναι καλό πρόγραμμα, αλλά δεν ψηφίζουν την τροπολογία για τα σχολικά γεύματα».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης