«Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων επισκεπτών, γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό, ενώ μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας». Αυτό τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης κατά την παρουσίαση της ψηφιακής καμπάνιας για την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό που ξεκίνησε η Mastercard στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τον δήμο Αθηναίων για την καθιέρωση της Αθήνας ως τον πλέον ανερχόμενο city break προορισμό στην Ευρώπη. «Πλέον κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά στην προσπάθειά μας να γίνει η πόλη μας ο κορυφαίος προορισμός στην ευρύτερη περιοχή. Στο πλαίσιο αυτό, καλωσορίζουμε τη συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία, όπως η Mastercard που έχει αποδείξει στην πράξη το συστηματικό ενδιαφέρον της για την Αθήνα» πρόσθεσε ο δήμαρχος Αθηναίων.

Η ψηφιακή καμπάνια, που εστιάζει στη γαλλική αγορά, παρουσιάζει βιωματικές εμπειρίες σχεδιασμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard. Την καμπάνια, παρουσίασαν σήμερα ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, η Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα της Mastercard, ‘Ασπα Παλημέρη και ο διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), Αλέξης Γαληνός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης