Στην οπτικοποίηση της σχέσης μεταξύ παραγωγής αγαθών και διαδικτυακής πώλησης τους, παγκοσμίως, στοχεύει η εγκατάσταση με την οποία η Γαλλίδα σχεδιάστρια Σαρλότ Μαεβά Περέ (Charlotte Maeva Perret) συμμετέχει στην εφετινή Μπιενάλε Ντιζάιν της Κωνσταντινούπολης.

Με την εγκατάσταση «Σουσάμι, άνοιξε: Ασκήσεις για επιχειρηματικότητα», η Περέ θέλει να αναδείξει το γεγονός ότι οι μεγάλες πλατφόρμες διαδικτυακής πώλησης αγαθών έχουν μεγάλο αντίκτυπο στα μέρη όπου κατασκευάζονται τα προϊόντα. Και αυτό το επιτυγχάνει «γεφυρώνοντας» την ιστορία του «Αλί Μπαμπά και οι Σαράντα Κλέφτες» με τον κινεζικό διαδικτυακό κολοσσό Alibaba.com.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο επίκεντρο της εγκατάστασης, μια κολώνα από σαπούνια που παρήχθησαν σε μονάδα στη νότια Τουρκία. Τα σαπούνια έχουν τοποθετηθεί το ένα πάνω στο άλλο, για να φύγει η υγρασία. Πάνω σε άλλους σωρούς σαπουνιών, τοποθετημένους ένα γύρω στην κολώνα, η Περέ έχει βάλει δερμάτινες τσάντες «μαϊμού», στις οποίες είναι τυπωμένο το λογότυπο της εταιρείας Alibaba.com (τις τσάντες αυτές σχεδίασε και κατασκεύασε η ίδια, στην Τουρκία).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης