Οι εκδόσεις «Rosili» και το βιβλιοπωλείο Ianos σας προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του Οδυσσέα Κόλλια «Γιορτή στο επιχειρείν» που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Μαΐου 2017, ώρα 18:00, στο café του βιβλιοπωλείου Ianos (Σταδίου 24, Αθήνα).

Θα μιλήσουν οι:

Φωτεινή Πιπιλή – Δημοσιογράφος, Πολιτικός και Σύμβουλος Επικοινωνίας
Αντώνης Μακρής – Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ)
Αλέξης Κόκκος – Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πρόεδρος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα προλογίσει και θα συντονίσει τη συζήτηση η Δήμητρα Ζερβάκη – Business Coach, Διαχειρίστρια Έργων, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Κάτοχος MBA.

Θα συμμετάσχει ο Στέλιος Πελασγός – Αφηγητής, Διδάκτωρ Παιδαγωγικής και Συγγραφέας

Λίγα λόγια για το βιβλίο:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι ενέργειες μπορεί να κάνει η επιχείρηση για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού; Γιατί γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα του Ανέμου; Ποιον ωφελεί ο Μήνας Ευαισθητοποίησης για το Στρες; Πώς δείχνει το κοινωνικό της πρόσωπο η επιχείρηση την Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπιστικής Βοήθειας;

Το βιβλίο «Γιορτή στο επιχειρείν» παρουσιάζει τις Παγκόσμιες και Εθνικές Ημέρες του έτους και προτείνει ενέργειες μάρκετινγκ για την αξιοποίησή τους σε κάθε επάγγελμα και τομέα επιχείρησης.

Σκοπός του βιβλίου είναι να ενθαρρύνει τους επιχειρηματίες να ενσωματώσουν τον εορτασμό των Παγκόσμιων και Εθνικών Ημερών στις δραστηριότητές τους προκειμένου να επιτύχουν:

ανάπτυξη και ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες και τους προμηθευτές,
επέκταση πελατειακής βάσης,
αύξηση πιστότητας πελατών,
ενημέρωση κοινού για κοινωνικά ζητήματα,
ανάδειξη κοινωνικού προσώπου επιχείρησης,
βελτίωση εικόνας επιχείρησης,
καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος στους εργαζομένους,
αύξηση πωλήσεων.

Το βιβλίο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, πωλητές, αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, καθώς και σε όλους όσοι δραστηριοποιούνται στο επιχειρείν και ενδιαφέρονται για την υιοθέτηση ενός καινοτόμου εργαλείου μάρκετινγκ με σκοπό την ανάπτυξη των πωλήσεων, την καλλιέργεια των δημοσίων σχέσεων και την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης