Η αγορά των smartphones συνεχίζει να αναπτύσσεται. Έως το τέλος το 2023, περισσότερο από το 90% των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες θα έχουν συσκευή smartphone, ενώ το ποσοστό στις ηλικίες 55 έως 75 ετών θα αγγίζει το 85%.

Η Deloitte προβλέπει πως οι κάτοχοι smartphone θα επικοινωνούν μέσω των κινητών τους 65 φορές την ημέρα το 2023, γεγονός που σημαίνει πως το ποσοστό αυτό θα είναι αυξημένο κατά 20% σε σύγκριση με σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, η Deloitte εκτιμά πως το 45% των ενήλικων χρηστών παγκοσμίως και το 65% των χρηστών στις ηλικίες 18-24 ετών, αναμένεται να ανησυχήσουν για την εκτεταμένη χρήση των κινητών τους και θα οδηγηθούν σε περιορισμό αυτής μέσα στο 2018.

Επιπλέον ευρήματα από τις παγκόσμιες προβλέψεις της Deloitte για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ) περιλαμβάνουν:

Η τεχνολογία Augmented Reality (ΑR) – Περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο χρήστες smartphone θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία AR τουλάχιστον μια φορά μέσα στο 2018, ενώ τουλάχιστον 300 εκατομμύρια χρήστες θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία μια φορά τον μήνα, και τέλος δεκάδες εκατομμύρια σε εβδομαδιαία βάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χρήση ασύρματου διαδικτύου μέσω κινητών τηλεφώνων – Για το 2018, η Deloitte προβλέπει ότι το 20% των κατοίκων της Βόρειας Αμερικής θα έχει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα μέσω διαδικτύου κάνοντας χρήση των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, η οποία χάρις στην οργανωμένη δομή της και τα εύχρηστα τεχνικά χαρακτηριστικά της, αυξάνει τη συνδρομητική χωρητικότητα. Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις ανά χώρα. Στη Βραζιλία, για παράδειγμα, σχεδόν το ένα τρίτο όλων των σπιτιών θα χρησιμοποιεί μόνο το κινητό για σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ αντίστοιχα μόνο το 10% του πληθυσμού σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Οι διαφορές μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών οφείλονται σε μια σειρά τεχνολογικών, οικονομικών και δημογραφικών παραγόντων.

Αύξηση της προστασίας από διαφημίσεις – Ενώ το 75% των Βορειοαμερικανών ασχολείται με τουλάχιστον μία μορφή αποκλεισμού διαφημίσεων, μόνο το 10% αυτού του πληθυσμού ασχολείται με τον αποκλεισμό των διαφημίσεων με τέσσερις ή περισσότερους τρόπους. Οι καταναλωτές, οι οποίοι είναι νέοι, μορφωμένοι, απασχολούνται και έχουν υψηλότερα εισοδήματα, είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν ενεργά με τον αποκλεισμό των διαφημίσεων από τις συσκευές πλοήγησής τους στο διαδίκτυο.

Παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων: Σταθερή μείωση στις ηλικίες 18-24, αλλά όχι αποκλεισμός του μέσου – Η Deloitte προβλέπει ότι η παραδοσιακή προβολή τηλεοπτικών προγραμμάτων στις ηλικίες από 18 έως 24 ετών θα μειωθεί κατά 5-15% το χρόνο στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στο 2018 και το 2019. Ο ρυθμός είναι παρόμοιος με τα προηγούμενα επτά χρόνια. Οι τεχνολογίες που απομακρύνουν τους νέους ανθρώπους από την παραδοσιακή τηλεόραση, όπως τα smartphones, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η “πειρατεία” βίντεο φτάνουν στον κορεσμό.

Αυξάνεται η σύνδεση στο διαδίκτυο κατά την διάρκεια πτήσεων – Ένα δισεκατομμύριο επιβάτες, ή το 25% όλων των επιβατών, αναμένεται να ταξιδεύει με αεροπλάνα που θα παρέχουν δυνατότητα σύνδεσης εντός της πτήσης (IFC) το 2018, σύμφωνα με την Deloitte. Πρόκειται για εκτιμώμενη αύξηση 20% από τα προβλεπόμενα σύνολα του 2017, με αποτέλεσμα τα έσοδα μέσω IFC να φθάσουν το 1 δις δολάρια για το 2018.

Στην 17η χρονιά της, η ετήσια έρευνα της Deloitte παρέχει πληροφορίες για τις κύριες τάσεις των επόμενων 5 χρόνων στους κλάδους της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης