Στη γειτονιά μου βρίσκεται ένα ψαράδικο.

Προσπαθώ κάθε Σάββατο να ψωνίζω ψάρια θεωρώντας τα πολύ βασικό κομμάτι της διατροφής μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν το κάνω συχνότερα και για λόγους κόστους αλλά και λόγω αδυναμίας μαγειρέματος μεσοβδόμαδα.

Κάθε φορά που περνάω μπροστά από το κατάστημά του, ο ιδιοκτήτης του προσπαθεί με χαριτωμένο τρόπο να μου θυμίσει την παρουσία του και την πραμάτεια του.

Αθροιστικά αυτό με εκνευρίζει και … πιστεύω ότι μια τέτοια προπάθεια πιεστικής πώλησης μόνο αντίθετο αποτέλεσμα φέρνει και είναι κάτι που έχω απορρίψει κι από τις δική μου στρατηγική πωλήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να ενημερώνεις διακριτικά τον πελάτη σου για τα – μοναδικά ελπίζω – προϊόντα και υπηρεσίες σου, να προσφέρεις την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης του κόσμου όταν σου δοθεί η ευκαιρία και να μείνεις αξέχαστος γι΄αυτό, και μετά απλά να περιμένεις.

Να περιμένεις την επόμενη ευκαιρία που ο πελάτης σου θα αποφασίσει να ψωνίσει. Και να ελπίζεις ότι θα σε θυμηθεί και θα έρθει σε σένα.

Τίποτα περισσότερο.

Πηγή: mentalblock

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης