Κάθε χρόνο οι τελευταίες ημέρες του Δεκεμβρίου είναι μια καλή ευκαιρία για ανασκοπήσεις κάθε είδους όσον αφορά τη χρονιά που φτάνει στο τέλος της και με τον κυρίαρχο ρόλο που παίζει πλέον το διαδίκτυο στην καθημερινότητα μας, δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Google παρουσίασε το καθιερωμένο πλέον Zeitgeist στο οποίο βλέπουμε τι έψαξαν περισσότερο οι χρήστες από όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα τα πρόσωπα, γεγονότα, ευχάριστα ή και δυσάρεστα, τα οποία έβαλαν φωτιά στη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης τη χρονιά που μας πέρασε χώρεσαν σε ένα βίντεο διάρκειας, μόλις 1 λεπτού και 31 δευτερολέπτων, το οποίο έχει ήδη ξεπεράσει τις 16,5 εκατομμύρια προβολές, το οποίο μπορείς να παρακολουθήσεις στη συνέχεια.

Επιμέλεια: Ανδρέας Ντίνης 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης