Μία σειρά βελτιώσεων στο News Feed προκειμένου οι χρήστες να μπορούν να βρουν τις δημοσιεύσεις που τους ενδιαφέρουν περισσότερο, αποφεύγοντας τα spam/ click-baiting posts, ανακοίνωσε την Τρίτη στο Facebook.

To click-baiting (σε σχετικά ελεύθερη απόδοση, «κλικοθηρία») είναι το γνωστό φαινόμενο στο οποίο ένας λογαριασμός ανεβάζει στο Facebook ένα link με έναν «ελκυστικό» τίτλο που ενθαρρύνει τον χρήστη να κάνει κλικ για να «δει παραπέρα» (στο ελληνικό Facebook είναι γνωστές οι περιπτώσεις των «ΣΟΚ! Δεν πρόκειται να πιστέψετε τι…», «υποσχέσεων» για αποκρουστικά/ σοκαριστικά βίντεο κ.ο.κ), χωρίς να παρέχονται επαρκείς πληροφορίες για το τι ακριβώς πρόκειται να δει παρακάτω. Οι δημοσιεύσεις τέτοιου είδους τείνουν να εξελίσσονται σε κυκεώνες απανωτών κλικ, με αποτέλεσμα να προβάλλονται σε περισσότερα άτομα και να εμφανίζονται υψηλότερα στο News Feed των χρηστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρώτο update από πλευράς του Facebook έχει στόχο τη μείωση αυτών των επικεφαλίδων και το δεύτερο να βοηθά τους χρήστες να βλέπουν τα διαμοιραζόμενα links στην καλύτερη δυνατή μορφή.

Σύμφωνα με το Facebook, σε έρευνα σχετικά με το τι υλικό προτιμούν να βλέπουν οι χρήστες στο News Feed, το 80% των συμμετεχόντων απάντησαν ότι ήθελαν επικεφαλίδες που θα τους επέτρεπαν να αποφασίζουν εάν θα ήθελαν να διαβάσουν το πλήρες άρθρο πριν κάνουν κλικ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης