Του Παύλου Κρούστη

Μερικά παιχνίδια αρκούνται στη φαντασία για να μας εντάξουν στο κλίμα τους, παρουσιάζοντας καταστάσεις μη ρεαλιστικές, που δεν πρόκειται ποτέ να πραγματοποιηθούν. Άλλα έχουν τελείως αρτιστικό ύφος, ωθώντας τη δική μας φαντασία σε μέρη που θέλουν οι δημιουργοί. Ύστερα, υπάρχουν αυτά που αναμιγνείουν την πραγματικότητα με το φανταστικό. Από την άλλη μεριά, υπάρχουν τα πιο ρεαλιστικά παιχνίδια, που έχουν τις βάσεις τους στις πραγματικές συνθήκες και σε στοιχεία του πραγματικού κόσμου. Και μετά υπάρχει και το Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε περισσότερα για το Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands ΕΔΩ.

Όλοι οι τίτλοι που φέρουν τον τίτλο Tom Clancy διατηρούν ένα επίπεδο πιστότητας σε πραγματικά στοιχεία, όπως είναι οι στρατιωτικές τακτικές και τα χαρακτηριστικά των όπλων, όμως πιθανώς κανένα δεν έχει φτάσει ως τώρα στο σημείο που καταφέρνει να φτάσει το πιο πρόσφατο παιχνίδι της σειράς Ghost Recon.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Ghost Recon Wildlands εμπνέεται από τον πόλεμο ανάμεσα στα καρτέλ της N. Αμερικής και της Δίωξης Ναρκωτικών και το gameplay του αντικατοπτρίζει τις στρατηγικές της Δίωξης, με τα καρτέλ να έχουν σαφείς επιρροές από πραγματικά πρόσωπα, τα οποία όμως κανείς δεν κατονομάζει όπως είναι λογικό.

Το παιχνίδι εκτυλίσσεται στη Βολιβία, σε μια υποθετική κατάσταση, όπου η χώρα έχει μετατραπεί σε κράτος ναρκωτικών και εσείς ελέγχετε μια ομάδα επίλεκτων με αποστολή την εξάρθρωση αυτού του κυκλώματος.

«Η φιλοσοφία μας με τα παιχνίδια Tom Clancy είναι να βρούμε τι είναι πραγματικό και να αποκλίνουμε τόσο ώστε να φτιάξουμε ένα εξαιρετικό παιχνίδι», αναφέρει ο Sam Strachman, Narrative Director του τίτλου. «Είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με τους best-selling συγγραφείς Don Winslow και Shane Salermo για να δημιουργήσουμε την ιστορία του παιχνιδιού.»

Οι δύο εν λόγω συγγραφείς έχουν πολλά έργα, τα οποία απεικονίζουν τον πόλεμο των ναρκωτικών της Αμερικής. Και οι δύο έχουν πολύ καλή εικόνα για τα ιστορικά στοιχεία από τη δεκαετία του ’80 που ξεκίνησαν οι συγκρούσεις των μεξικανικών καρτέλ. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι πόλεμοι αυτοί πλέον έχουν ξεπεράσει κάθε όριο: το 2004 οι νεκροί ήταν 1.500, ενώ το 2011 έφτασαν τους 17.000. Και η αυξητική αυτή τάση συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Κατά συνέπεια, δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα ο κόσμος που παρουσιάζεται στο Ghost Recon Wildlands με τη Βολιβία να έχει μετατραπεί σε κράτος ναρκωτικών.

Η ομάδα ανάπτυξης του Ghost Recon Wildlands ταξίδεψε στην Βολιβία απ’ όπου συνέλεξε δεδομένα. Το ταξίδι τους κράτησε δύο εβδομάδες, ενώ άλλες δύο εβδομάδες πέρασαν για να μαζέψουν και να δουν το υλικό που είχαν στη διάθεσή τους.

Συγκεκριμένα, το υλικό φτάνει τις 15 ώρες βίντεο και πάνω από 2TB σε φωτογραφίες. Αυτό χρησιμοποιήθηκε για την καταασκευή του κόσμου του παιχνιδιού. Πάνω από 11 διαφορετικά οικοσυστήματα, 21 περιοχές, 120 οικισμοί και 800 χλμ. από δρόμους.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε κάποιες συγκριτικές φωτογραφίες από τη συλλογή της ομάδας σε σχέση με την απεικόνιση στο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.

Το Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands κυκλοφορεί στις 7 Μαρτίου για PlayStation 4, Xbox One και PC.

Διαβάστε επίσης:



σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης