Χάλασε το κινητό μου - Τι κάνω;

Χάλασε το κινητό μου - Τι κάνω;
Έχεις αγοράσει το αγαπημένο σου κινητό με τις οικονομίες που έκανες εδώ και μήνες. Το προσέχεις σαν τα μάτια σου και κάθε φορά που βγαίνεις βόλτα διπλοτσεκάρεις ότι το 'χεις στην τσέπη σου και πώς θα το ακουμπήσεις στο τραπέζι. Για μια στιγμή παίρνεις το βλέμμα σου μακριά του και κάποιος σκουντά την άκρη του τραπεζιού. Γυρίζεις σε αργή κίνηση και βλέπεις καρέ-καρέ την πτώση. Αυτό προσγειώνεται με την οθόνη προς τα κάτω. Έχει επιβιώσει άραγε; Δεν θες καν να το σηκώσεις να δεις... Σκέφτεσαι ότι έχει λήξει η εγγύηση και αναρωτιέσαι πώς θα πληρώσεις τα σπασμένα; Και πού θα βρεις ειδικό τεχνικό να είσαι σίγουρος ότι όλα θα επιδιορθωθούν όπως πρέπει; Μπορείς όμως να μην ανησυχείς άλλο, γιατί υπάρχει το Πλαίσιο.



Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σπάσει η οθόνη σου, ένας όμως είναι ο οικονομικότερος τρόπος για να την επισκευάσεις. Το Πλαίσιο ανατρέπει τα δεδομένα στο service με ασυναγώνιστες τιμές επισκευής, ιδιαίτερα στα high-end smartphones. Το Smartphone Service του Πλαισίου προσφέρει υποστήριξη ακόμα κι αν έχει λήξει η εγγύηση της συσκευής σου. Αν έχεις συσκευή Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Sony ή TurboX που θες να επιδιορθώσεις, μην χάνεις χρόνο, μπες εδώ και δες μόνος σου το κόστος της επισκευής.



Ο χώρος του service

Εμείς κάναμε μια βόλτα στο service του Πλαισίου στη Μαγούλα και είδαμε ξεκάθαρα πώς εργάζονται οι άνθρωποι εκεί για να εξυπηρετήσουν με τον βέλτιστο και ταχύτερο δυνατό τρόπο τις 1.000 παραλαβές που έρχονται καθημερινά! Με 40 χρόνια εμπειρίας στην τεχνική υποστήριξη και 180 εξειδικευμένους τεχνικούς, σίγουρα δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή. Εργαστήρια εξοπλισμένα με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό επισκευών και διαγνωστικών τεστ έτοιμα να επιδιορθώσουν κάθε βλάβη. Το απόθεμα ανταλλακτικών συνολικής αξίας 2 εκατ. € σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να περιμένεις για πολύ. Οι περισσότερες επισκευές γίνονται αυθημερόν ή την αμέσως επόμενη ημέρα.

Για την ακρίβεια, δες παρακάτω την αλλαγή οθόνης που είδαμε μπροστά μας και έγινε ακριβώς σε 10 λεπτά!


Είχαμε τις απορίες μας για το πώς μπορεί να λειτουργεί τόσο οργανικά ένα τόσο πολύπλοκο τμήμα και μάλιστα με τέτοιο φόρτο εργασίας. Ο κ. Ηλίας Τσιριμώκος, Technical Manager του Πλαισίου, μας εξηγεί πώς ακριβώς ορίζεται η διαδικασία επισκευής στο Smartphone Service και μας μιλά για τις πιο συχνές ζημιές στα κινητά που καταλήγουν στα χέρια της τεχνικής ομάδας για επιδιόρθωση.


Όπως καταλάβατε, δεν υπάρχει πιο αξιόπιστη ομάδα για να αναλάβει το σέρβις του κινητού σας. Μάλιστα, μπορείτε να έχετε ξεμπερδέψει μέσα σε λιγότερο από μία ημέρα, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχει ειδικό τμήμα της ομάδας του Πλαισίου που μπορεί να παραλάβει το κινητό σας και να σας το επιστρέψει όπου κι αν βρίσκεστε, ενώ φυσικά θα σας παρέχει άλλο κινητό για όσο επιδιορθώνεται το δικό σας.

Ίσως το κινητό σας έχει πάρει υγρασία και σκέφτεστε ότι μπορείτε να το επιδιορθώσετε μόνοι σας, ακολουθώντας τα "σοφά" λόγια του λαού βάζοντάς το σε ρύζι. Μήπως όμως είναι μύθος; Στο ερώτημα αυτό μας απαντά και πάλι η ομάδα του Πλαισίου. Δείτε πώς ακριβώς μπορείτε να το σώσετε αν πέσει σε νερό:


Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι το Πλαίσιο συντηρεί καρτέλα ιστορικού συντήρησης κάθε συσκευής βάσει σειριακού αριθμού, ενώ ο πελάτης μπορεί να ενημερώνεται για την εξέλιξη της επισκευής τηλεφωνικά, μέσω SMS ή στο www.plaisio.gr. Εναλλακτικά αν το επιθυμεί, ο πελάτης μπορεί να παρακολουθήσει live τη διαδικασία επισκευής του smartphone του στα Service Points.



Μπορείτε να παρακολουθήσετε live την επιδιόρθωση του κινητού σας όσο περιμένετε για αυτό στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους

Τώρα πλέον ξέρετε τι να κάνετε αν σας χαλάσει το κινητό σας. Smartphone Service από το Πλαίσιο. 

Εξυπηρετηθείτε μέσω των παρακάτω 4 καναλιών εξυπηρέτησης:

  • 24 service points (The Lab)
  • Δωρεάν τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη στο 800 11 12345 / 800 800 7000
  • Μέσω mail στο techsupport@plaisio.gr
  • Υπηρεσία παραλαβής και αποστολής από και προς το χώρο του πελάτη «Pick ‘n’ Repair»

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2018, 21:13