Το Facebook αποφάσισε πέρυσι να ενσωματώσει κι άλλες αντιδράσεις πέραν του κλασικού «Like» με το thumbs up εικονίδιο. Εδώ και έναν χρόνο λοιπόν, οι χρήστες χρησιμοποιούν για τα Facebook posts και τα υπόλοιπα πέντε reactions: love, haha, wow, sad και angry.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρόλο που πολλοί χρήστες ακόμα ζητούν το «dislike» κουμπί, χρησιμοποίησαν τα ήδη υπάρχοντα πάνω από 300 δισ. φορές μέσα σε έναν χρόνο, σύμφωνα με δήλωση του Facebook.

Από τα υπόλοιπα reactions, αυτό της «καρδούλας» (love) είναι το πιο δημοφιλές, με πάνω από τις μισές χρήσεις του συνόλου να είναι δικές του. Τα Χριστούγεννα του 2016 χρησιμοποιήθηκαν τα περισσότερα reactions στο Facebook, ενώ τέλος η εταιρεία έδωσε τις 10 χώρες που χρησιμοποίησαν περισσότερο τα reactions. Η Ελλάδα βρίσκεται στην τέταρτη θέση:

  1. Μεξικό
  2. Χιλή
  3. Σουρινάμ
  4. Ελλάδα
  5. Παραγουάη
  6. Κόστα Ρίκα
  7. Μπελίζ
  8. ΗΠΑ
  9. Βραζιλία
  10. Ουρουγουάη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης