E-Mail με την επιστολή ενός αναγνώστη-δυσαρεστημένου καταναλωτή έλαβε η zougla.gr:

«Κυριακή 16 Σεπτέμβρη, αποφασίζουμε με παρέα να κάτσουμε στην ήσυχη συγκριτικά με τις άλλες καφετέρια Kayak και να απολαύσουμε ένα frozen yogurt που η έγκυος-σύζυγος είχε λιγουρευτεί από ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραγγέλνουμε λοιπόν 4 από αυτά τα οποία έρχονται στο τραπέζι μας μετά από καθυστέρηση άνω των 15 λεπτών… Φυσικά αυτό από μόνο του δεν συνιστά πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι τα παγωτά ήρθαν σε κατάσταση γάλακτος, απολύτως λιωμένα, χειρότερα και από milkshake. Αφού δυστυχώς φάγαμε τη γαρνιτούρα από πάνω, μέχρι να φτάσουμε στο υποτιθέμενο παγωτο-γιαούρτι, επί δέκα λεπτά προσπαθούσαμε να φωνάξουμε κάποιον σερβιτόρο να του δείξουμε τα γάλατα, τα οποία περίτρανα μας χρέωσαν, όπως φαίνεται και στην απόδειξη 26,90 ευρώ.

Τελικά έρχεται η υπεύθυνη του μαγαζιού και μας ζητά αρχικά ευγενέστατα χίλια συγγνώμη, λέγοντας ότι θα επανορθώσει, μαζεύοντας τα ανέγγιχτα ποτήρια όλων μας… Υποθέσαμε λοιπόν ότι θα προχωρούσε σε αντικατάσταση της παραγγελίας μας με το παγωτό, όπως πρέπει να γίνεται, αφού το λάθος ήταν δικό τους!!!

Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ τώρα αρχίζει!!!!!! Μας φέρνει 4 πλαστικά κυπελάκια από μια ΚΟΥΤΑΛΙΑ στην κυριολεξία παγωμένο γιαούρτι, σκέτο φυσικά, χωρίς τα σιρόπια και ό,τι άλλο είχαμε παραγγέλλει και με ειρωνεία μας είπε ”τουλάχιστον να δοκιμάσετε πως πρέπει να είναι” και εξαφανίζεται! Μείναμε όλοι άφωνοι, φυσικά δεν άγγιξε κανείς το παγωτό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι πληρώσαμε 27 ολόκληρα ευρώ για κάτι που δεν αγγίξαμε και για τη ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο!!! Πάντα ξέραμε ότι οι υπεύθυνοι στα μαγαζιά ορίζονται για να διαχειρίζονται όχι μόνο το μαγαζί αλλά και την τυχόν δυσαρέσκεια των πελατών τους».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης