Μετά από 5 συνεχόμενα χρόνια ύφεσης η Hellenic Seaways επέστρεψε στη λειτουργική κερδοφορία ενώ ολοκλήρωσε και την αναδιάρθρωση των δανείων της. Πιο συγκεκριμένα, η κερδοφορία σε επίπεδο EBITDA διαμορφώθηκε σε 6,5 εκ. ευρώ βελτιωμένη κατά 12,8 εκ ευρώ σε σχέση με το 2013.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Αντώνης Αγαπητός, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα, στο Ε/Γ-Ο/Γ Αριάδνη, ανακοίνωσε ότι υπεγράφη η συμφωνία αναδιάρθρωσης των δανείων της εταιρείας, η οποία συνοδεύεται από μείωση των επιτοκίων δανεισμού, επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των υφιστάμενων δανείων για επτά χρόνια, κεφαλαιοποίηση όλων των ληξιπρόθεσμων τραπεζικών υποχρεώσεων και νέο βραχυπρόθεσμο δάνειο ύψους 13 εκατομμυρ΄΄ιων ευρώ.
Παράλληλα τόνισε ότι τα πρώτα δείγματα για τη φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα καθώς κατά το πρώτο τετράμηνο έχει σημειωθεί αύξηση επιβατών κατά 42% ενώ ο κύκλος εργασιών υπερδιπλασιάστηκε, διαμορφωνόμενος στα 24,2 εκ. Ευρώ.
Ειδικότερα ο Αντώνης Αγαπητός επεσήμανε:
– Με ψύχραιμη στρατηγική και σταθερά βήματα, καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες και να ξεπεράσουμε τον κάβο της αβεβαιότητας, με μια σειρά ενεργειών που αποδείχθηκαν καταλύτες για την ανάκαμψη της εταιρείας και τη δημιουργία προοπτικών ανάπτυξης.
– Το 2014, μετά από 15 χρόνια συνεχούς παρουσίας στις ελληνικές θάλασσες, με 21 πλοία που εξυπηρετούν 36 προορισμούς, μεταφέραμε 3.000.000 επιβάτες, 205.000 αυτοκίνητα και 43.000 φορτηγά.
– Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής μας πορείας αναδιαμορφώσαμε τα δρομολόγιά μας ενισχύοντας παράλληλα τις προσεγγίσεις στα απομακρυσμένα νησιά. Στα φετινά μας καλοκαιρινά δρομολόγια που ξεκίνησαν την περασμένη Δευτέρα πέρα από τους κλασικούς προορισμούς που χρόνια εξυπηρετούμε εντάξαμε τις παρακάτω αλλαγές:
– Δρομολογούμε το Νήσος Ρόδος στην Ελληνική Ακτοπλοΐα
– Συνδέουμε τις Κυκλάδες με το Β.Α. Αιγαίο
– Συνδέουμε την Πάτμο με τις Κυκλάδες και το Β.Α. Αιγαίο
– Εντάσσουμε 10 νέους προορισμούς στα δρομολόγιά μας
– Τα νησιά της άγονης γραμμής όπως ο Αϊ Στράτης, εξυπηρετούνται πλέον απρόσκοπτα με τη δρομολόγηση των πλοίων μας, λύνοντας τα προβλήματα των τοπικών κοινωνιών και απαντώντας στα δίκαια αιτήματά τους.
-Μετά από στοχευμένο σχεδιασμό, υλοποιούμε τη διαδικασία «smart ticket / web check in». Έτσι, οι επιβάτες μας έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται το εισιτήριο τους με ένα κλικ στο κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet, απλά, γρήγορα και με ασφάλεια, να επιβιβάζονται απευθείας στο πλοίο αποφεύγοντας αναμονές και καθυστερήσεις. Η Hellenic Seaways είναι η πρώτη που σχεδίασε και υλοποίησε το «smart ticket», εισάγοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιβατηγός ναυτιλία στη νέα εποχή.
– Νιώθουμε αυξημένη την ανάγκη να στηρίζουμε τις νησιωτικές κοινωνίες που έχουν σταθεί δίπλα μας όλα αυτά τα χρόνια. Και αυτό το κάνουμε αθόρυβα και έμπρακτα, με την κουλτούρα προσφοράς που διαπνέει τη Hellenic Seaways.
– Με αδιαπραγμάτευτες αρχές μας την ποιότητα των υπηρεσιών μας και την επένδυση στην τεχνογνωσία μας, προσδοκούμε σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις για το 2015 και σε περαιτέρω συμβολή στην ανάπτυξη του κλάδου συνολικά, προκειμένου να υπερκαλύψουμε τους στόχους του επιχειρησιακού μας σχεδίου και να συνεχίσουμε αταλάντευτα την αναπτυξιακή μας πορεία. Όλα τα παραπάνω σηματοδοτούν την είσοδο της εταιρείας στη νέα εποχή ανάπτυξης αλλά και την οριστική επάνοδο στη λειτουργική κερδοφορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης