Η παραίτηση του Γιάννη Βαρδινογιάννη από τη θέση του Προέδρου της HSW, μόνο «κεραυνό εν αιθρία» δεν αποτελεί για πολλούς. Όσοι γνωρίζουν τα της Ακτής Μιαούλη, έχουν αντιληφθεί τις … αντίθετες απόψεις του ισχυρού άνδρα της ναυτιλίας, με το … 33,8 του υπόλοιπου μετοχικού κεφαλαίου. Ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Grimaldi, ο ιταλικός όμιλος του οποίου κατέχει το ποσοστό στην Hellenic sea Ways.
Ο κος Βαρδινογιάννης, στη συνέχεια της πρόσφατης κόντρας στο αίτημα των Μινωϊκών να δρομολογήσουν το «Ίκαρος» στα Χανιά, αφήνει αιχμές στην ανακοίνωση αποχώρησής του, οι οποίες είναι ευθείες και ξεκάθαρες.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Με γνώμονα το συμφέρον της εταιρείας και των μετόχων της, ο Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης επέλεξε να αποχωρήσει από Πρόεδρος του Δ.Σ. της Hellenic Seaways. Σε μια εποχή που η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της κάνοντας ότι μπορεί για να αντεπεξέλθει στις συνέπειες της κρίσης που πλήττει συνολικά την ελληνική ακτοπλοΐα, δεν υπάρχουν περιθώρια να διακυβεύεται το μέλλον μιας από τις σημαντικότερες ελληνικές δυνάμεις στο Αιγαίο με δήθεν προσκόμματα που προσωποποιούν φανταστικά σενάρια για να κρύψουν επεκτατικές στρατηγικές. Η Hellenic Seaways, η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, είναι και θα παραμείνει μεγαλύτερη από κάθε έναν και κάθε μια απ’ όσους αποτελούν την εκάστοτε διοίκησή της. Αυτό θα το φροντίσουν μεταξύ άλλων και οι μέτοχοί της, που παραμένουν σταθερά προσηλωμένοι στο καλό της εταιρείας».
Ο κ. Βαρδινογιάννης κάνοντας λόγο για «δήθεν προσκόμματα που προσωποποιούν φανταστικά σενάρια για να κρύψουν επεκτατικές στρατηγικές», σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο κατά την οποία «η εταιρία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της κάνοντας ότι μπορεί για να αντεπεξέλθει στις συνέπειες της κρίσης», όχι απλά φωτογραφίζει, αλλά δείχνει ξεκάθαρα το σημείο τριβής.
Στις 4 Ιουνίου, εδώ στο zouglaport, γράφαμε χαρακτηριστικά στο θέμα με τίτλο, Τρικυμία στο Αιγαίο:
«Τρικυμία αναμένεται να πλήξει την ακτοπλοΐα το επόμενο διάστημα, με αφορμή τη διαφαινόμενη επιμονή της Minoan Lines να δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή των Χανίων, παρά την αρνητική γνωμοδότηση που εξέδωσε κατά πλειοψηφία το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) στο αίτημα της εταιρείας για τη δρομολόγηση του «Ικαρος» από τις αρχές Ιουλίου.
Την ίδια στιγμή, η απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) να σταματήσει τα πλοία όποιων εταιρειών οφείλουν δεδουλευμένα στους ναυτικούς τους, μπορεί, στο βαθμό που υλοποιηθεί, να διαμορφώσει νέα δεδομένα στον ακτοπλοϊκό κλάδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και για τις δύο περιπτώσεις κομβικός είναι ο ρόλος του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστή Μουσουρούλη, ο οποίος βρίσκεται εν μέσω διασταυρούμενων επιχειρηματικών πυρών…
Η Minoan Lines, όπως αναφέρουν ανώτατα στελέχη της είναι αποφασισμένη να συνεχίσει τις προσπάθειες σε θεσμικό επίπεδο για τη δρομολόγηση πλοίου της στα Χανιά».

Το ερώτημα είναι ποια θα είναι η επόμενη κίνηση του Γιάννη Βαρδινογιάννη, σε περίπτωση μάλιστα που οι Μινωϊκές καταφέρουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, να δρομολογήσουν το Ίκαρος στα Χανιά.
Η μάχη, αναμένεται μακρά και δύσκολη!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης