Στα 4 εκατ. ευρώ ανήλθαν το πρώτο τρίμηνο του 2016 τα καθαρά κέρδη των Μινωικών Γραμμών, ενώ τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 8,5 εκατ. ευρώ και οι ενοποιημένες πωλήσεις της εταιρείας σε 32,3 εκατ. ευρώ.

Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις όπως καταγράφηκαν στα αποτελέσματα του α’ τριμήνου, οφείλονται κυρίως στη μείωση του κόστους καυσίμων συνέπεια της πτώσης των διεθνών τιμών πετρελαίου και στη μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων. Επιπρόσθετα, η εταιρεία κατά τη διάρκεια της παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης έλαβε μια σειρά αποφάσεων με στόχο τον περιορισμό των εξόδων και την αποδοτικότερη εκμετάλλευση του στόλου της, γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στη διαμόρφωση της καθαρής κερδοφορίας κατά το α’ τρίμηνο του 2016.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2016 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα 0,6 εκατ. ευρώ, έναντι 0,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και συνολικές αποσβέσεις 4,0 εκατ. ευρώ, έναντι 3,9 εκ. ευρώ. Επίσης, ο τραπεζικός δανεισμός της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 195,1 εκατ. ευρώ

-Μεταφορικό Έργο-

Η εταιρεία το α’ τρίμηνο του 2016 δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές της βόρειας Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα-Τεργέστη) ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διακίνησε 45 χιλ. επιβάτες, 11 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 19 χιλ. φορτηγά οχήματα. Το μερίδιό της στην αγορά της Αγκώνα ανήλθε σε 58,6% για τους επιβάτες, 57,8% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 57,4% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στο λιμάνι της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-Γραμμή Κρήτης-

Στη γραμμή «Ηράκλειο-Πειραιάς», η εταιρεία διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχει στην αγορά αυτή. Το α’ τρίμηνο του 2016 διακίνησε 122 χιλ. επιβάτες, 12 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 15 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 68,6% για τους επιβάτες, 66,0% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 49,7% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης