ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον Ιούνιο αναμένεται να ξεκινήσει η αναθεώρηση του ΙΜΟ για το κρουαζιερόπλοιο «Costa Concordia», σύμφωνα με όσα δήλωσε στον Ναυτιλιακό Συνέδριο του Κονέκτικατ, ο Γενικός Γραμματέας Koji Sekimizu.
«Πάνω από ένας χρόνος πέρασε από το ατύχημα και η δράση του Οργανισμού, μέσω της Επιτροπής Ναυτιλιακής Ασφάλειας, είναι περιορισμένη, λόγω της έλλειψης της επίσημης έκθεσης της έρευνας», ανέφερε ο Sekimizu χθες.

Αυτό πρόκειται να αλλάξει. «Είμαι σήμερα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι η έκθεση του ναυαγίου θα υποβληθεί σύντομα προς εξέταση από την Επιτροπή τον Ιούνιο», συμπλήρωσε ο Γενικός Γραμματέας.

Ο Sekimizu υπογράμμισε ότι δεν έχει καμία αμφιβολία ότι θα ληφθεί άμεση δράση για την αντιμετώπιση των πλέον πιεστικών επιχειρησιακών θεμάτων, θέτοντας παράλληλα ένα ξεκάθαρο σχέδιο δράσης για την εξέταση των πιο πολύπλοκων τεχνικών θεμάτων. Ο Sekimizu περιέγραψε μια διττή προσέγγιση την οποία πιστεύει ότι ο ΙΜΟ, θα πρέπει να εξετάσει μετά το ατύχημα του Costa Concordia.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρώτον, σημείωσε ότι το ατύχημα προήλθε από την πολύ κοντινή πλοήγηση του πλοίου στην ξηρά και έτσι ο ΙΜΟ θα πρέπει να «δημιουργήσει λειτουργικά και διαχειριστικά
μέτρα, αρκετά ισχυρά, για να αποφευχθεί η επανάληψη αυτού του είδους πλοηγήσεων».

«Κατά την άποψή μου, η βιομηχανία της κρουαζιέρας πρέπει να αντιμετωπίσει σοβαρά τα θέματα γύρω από τις αρμοδιότητες του πλοιάρχου, όσον αφορά τους ελιγμούς ενός μεγάλου κρουαζιερόπλοιου αλλά και την ευθύνη της εταιρείας σχετικά με την διαχείριση τέτοιων περιστατικών, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια», σημείωσε.

Η δεύτερη πρόταση του Sekimizu εμπεριέχει μια δαπανηρή αλλαγή για τους ιδιοκτήτες κρουαζιερόπλοιων . Όπως ανέφερε, ο ΙΜΟ θα πρέπει να αναθεωρήσει όλα τα τεχνικά πρότυπα των μεγάλων επιβατηγών πλοίων, σχετικά με τον σχεδιασμό και την σταθερότητα σε περίπτωση βλάβης, και να τα βελτιώσουν. Ο Γενικός Γραμματέας υπογράμμισε ότι το ναυάγιο του Costa Concordia απέδειξε το γεγονός, ότι «ένα μοντέρνο και μεγάλο κρουαζιερόπλοιο μπορεί να ανατραπεί μέσα σε λίγες ώρες, εάν χτυπήσει σε βράχια. Αυτό σημαίνει ότι ο ΙΜΟ πρέπει να επανεξετάσει την επιβίωση των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων σε τέτοιες περιπτώσεις» κατέληξε ο Sekimizu.

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης