Το νέο φιλοσοφικό σκεπτικό της Celestyal Cruises που δημιούργησε ο Όμιλος Louis σε συνέχεια της Louis Cruises ανέπτυξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises, κ. Κυριάκος Αναστασιάδης.
Όπως είπε ο κ. Αναστασιάδης η νέα εταιρεία που θα κινηθεί στην παγκόσμια αγορά θα δραστηριοποιηθεί με βάση τα στοιχεία ερευνών που διεξήχθησαν το προηγούμενο διάστημα στα πλοία της Louis όπου το πελατειακό κοινό ουσιαστικά τοποθετήθηκε για το τι θα ήθελε επ’ ακριβώς να «απολαύσει» σε μια κρουαζιέρα με ελληνικό χρώμα.
Ουσιαστικά φαγητό, διασκέδαση, πολιτισμός και προορισμοί ήταν σύμφωνα με τον κ. Αναστασιάδη το βασικό πλαίσιο επί του οποίου στηρίχθηκε η νέα πρόταση της Celestyal Cruises, το οποίο παρουσίασε αναλυτικά εν συνεχεία ο Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρεία Πυθαγόρας Νάγος.
Ο οποίος και ανακοίνωσε την πρόσθεση ενός ακόμα κρουαζιερόπλοιου στο στόλο της Louis Cruises το Celestyal Odyssey.


Από αριστερά η κα Άντζελα Φάκου, Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής της Ίου, ο Δήμαρχος Μήλου κος Δαμουλάκης Γεράσιμος, ο κος Κυριάκος Αναστασιάδης Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises, ο Δήμαρχος Σάμου κος Νίκος Αγγελόπουλος και ο Διευθυντής Πωλήσεων κος Πυθαγόρας Νάγος.

Ο κ. Νάγος τόνισε ότι η εταιρεία θα συμπεριλάβει και προορισμούς στην Αδριατική ενώ σημείωσε ότι η εταιρεία με τα πλοία που διαθέτει μπορεί να κινηθεί ευέλικτα σε προορισμούς που είναι αδύνατον να επισκεφτούν άλλα πλοία του ανταγωνισμού, λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους τους άρα και των απαιτήσεων για υποδομές εξυπηρέτησης τους.
Για τις υποδομές στους νέους προορισμούς που θα καλύπτει η εταιρεία αναφέρθηκε ο επικεφαλής Captain Γ. Κουμπενάς, ο οποίος είπε ότι θα πρέπει οι τοπικές κοινωνίες να συμβάλλουν στην ανάπτυξη τους ώστε να υπάρξει ένα καλύτερο αποτέλεσμα στην όλη προσπάθεια.
Ιδιαίτερης σημασίας ήταν και οι αναφορές που έγιναν για τη συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία αλλά και στην απασχόληση καθώς είναι γνωστό ότι όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη στα πλοία της εταιρείας είναι Έλληνες ναυτικοί. Όπως τονίστηκε η εταιρεία που εδρεύει στην Ελλάδα έχει συμβάλλει τα μέγιστα στον τομέα της κρουαζιέρας αλλά και στην συνειδητοποίηση του τι μπορεί να αποφέρει για τις τοπικές κοινωνίες αλλά και την εθνική οικονομία στο διεθνές κοινό που απευθύνεται η εταιρεία αλλά και στους εδώ αρμόδιους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


 Από αριστερά, ο υπεύθυνος και συντονιστής του προγράμματος κος Μαυρομάτης, ο Δήμαρχος Μήλου κος Δαμουλάκης, ο κος Κυριάκος Αναστασιάδης Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises, η Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων κα Φρόσω Ζαρουλέαο  Διευθυντής του Μουσείου Ηρακλειδών, κ. Νικόλας Κοντοπρίας και ο Δήμαρχος Σάμου κοςΝίκος Αγγελόπουλος.

Η επί των Δημοσίων Σχέσεων κ. Φ. Ζαρουλέα παρουσίασε το κοινωνικό έργο που προσφέρει η εταιρεία καθώς μέσα από τις θεματικές κρουαζιέρες παρέχεται η δυνατότητα τόσο στις τοπικές κοινωνίες που επισκέπτονται τα πλοία της εταιρείας όσο και σε φορείς όσο και σε φορείς του πολιτισμού, όπως το Λύκειο Ελληνίδων, να φέρουν σε επαφή το πελατειακό δυναμικό της εταιρείας το οποίο και σχηματίζει ιδία αντίληψη για πολιτιστικά και επιστημονικά θέματα της Ελλάδος.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Θετικός απολογισμός της ελληνικής κρουαζιέρας για το 2014 και δυναμική προοπτική για την επόμενη χρονιά.
Η Louis Cruises παρουσίασε το νέο θυγατρικό σήμα, τη Celestyal Cruises και ανακοίνωσε τη δρομολόγηση νέου κρουαζιερόπλοιου.
Στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Ευγενίδειο Ίδρυμα, ο κος Κυριάκος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises, παρουσίασε  τη «Celestyal Cruises» και το νέο λογότυπο που εντάσσεται στη συνολική αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «Υιοθετούμε μία λέξη που κυριολεκτικά σημαίνει «ουράνια» και συνδέεται με έννοιες όπως τα αστέρια, ενώ μεταφορικά αποτυπώνει τη ‘Θεϊκή’ εμπειρία – την εμπειρία που οι ίδιοι οι επιβάτες μας έχουν νιώσει. Η επιλογή του ονόματος αποτελεί μία ένδειξη τιμής στους Αρχαίους Έλληνες Θαλασσοπόρους, είναι όμως ένα όνομα που απευθύνεται κυρίως στις διεθνείς αγορές στις οποίες λειτουργούμε ως πρεσβευτές της χώρας μας.» Επίσης ο κος Αναστασιάδης πρόσθεσε: «Τα πλοία μας Louis Crystal και Louis Olympia θα μετονομαστούν σε Celestyal Crystal και Celestyal Olympia, ενώ ήδη λειτουργούμε  εμπορικά ως Celestyal σε όλες τις αγορές εκτός από την Κύπρο, όπου θα συνεχίσουμε τις δραστηριότητές μας ως Louis Cruises. 
Στη συνέχεια, μίλησε o Διευθυντής Πωλήσεων, κος Πυθαγόρας Νάγος ο οποίος έκανε ένα απολογισμό της χρονιάς η οποία έκλεισε με αύξηση της τάξης του 28%, διακινώντας 117.361 επιβάτες από 140 εθνικότητες οι οποίοι επισκέφτηκαν τα ελληνικά λιμάνια με τα κρουαζιερόπλοια της Louis Cruises. Ανεφέρθη στη θετική ανταπόκριση της αγοράς στους νέους προορισμούς και στο πρόγραμμα ‘Ειδυλλιακό Αιγαίο’, που σημείωσε υψηλές πληρότητες για τον Ιούλιο και Αύγουστο, δίνοντας την ευκαιρία σε 15.538 επιβάτες να επισκεφτούν ‘κρυμμένους θησαυρούς στο Αιγαίο. Για το 2015 τέλος είπε ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι θα είναι ακόμα καλύτερη χρονιά, αρκεί να συνεχίσει η ηρεμία και η πολιτική σταθερότητα στην περιοχή.
Ο κος Πυθαγόρας Νάγος κλείνοντας ανέφερε ότι: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στις θετικές προοπτικές που υπάρχουν στον τουρισμό. Για αυτό το λόγο και για να καλύψουμε τις υψηλές ανάγκες και απαιτήσεις σε κλίνες που υπάρχουν για την επόμενη χρονιά, προχωρήσαμε σε τριετή συμφωνία ναύλωσης του κρουαζιεροπλοίου m/v Explorer (ναυπήγησης 2002) που μετονομάζεται σε Celestyal Odyssey, διαθέτει 420 καμπίνες και  θα πραγματοποιεί κρουαζιέρες στο Αιγαίο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το λόγο έλαβε επίσης, ο καπ. Γιώργος , Αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων της Louis Cruises οποίος τόνισε τη συνολική συνεισφορά της εταιρείας στην εθνική οικονομία που ανέρχεται σε ετήσια βάση στα 128 εκ ευρώ. Ο καπ. Γ. Κουμπενάς ανέλυσε πως προκύπτει η ετήσια συμβολή της εταιρείας από τις δαπάνες επιβατών λόγω του home porting, καθώς και από τη δραστηριοποίηση της εταιρείας στην Ελλάδα, αφού μόνο την τελευταία τριετία και παρά την κρίση έχουν δαπανηθεί περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ σε αναβαθμίσεις και επισκευές σε ελληνικά ναυπηγεία, ενώ οι συνολικές άμεσες δαπάνες για τα τελευταία 7 χρόνια αγγίζουν τα 425 εκατομμύρια ευρώ. Και ο καπ. Κουμπενάς κατέληξε τονίζοντας ότι «μέσα σε ένα δυσχερές οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα όπου η ανάπτυξη και οι επενδύσεις είναι το ζητούμενο, η εταιρεία μας  συνεισφέρει πολύπλευρα στην ελληνική  οικονομία, στηρίζοντας παράλληλα τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη».  
Επίσης, παρουσιάστηκε το Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας που συνεχίζει τη στήριξη του ελληνικού πολιτισμού μέσω της χορηγίας του Λυκείου Ελληνίδων καθώς και τη φιλοξενία παιδιών από την Κιβωτό του Κόσμου. Παράλληλα, εμπλουτίζεται με ένα ετήσιο πρόγραμμα υποτροφιών για την προώθηση της τεχνογνωσίας της κρουαζιέρας στις ΑΕΝ Σύρου και αντίστοιχα στην ΑΕΝ Μηχανικών  Χίου, καθώς και τη συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών για το ‘ταξίδι’ γνώσης σε παιδιά της νησιωτικής Ελλάδας που δεν έχουν τη δυνατότητα, λόγω της απόστασης που τα χωρίζει από τη μητρόπολη, να το ακολουθήσουν. 
Στη συνέντευξη τύπου τέλος παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος της Μήλου, κος Δαμουλάκης Γεράσιμος, ο Δήμαρχος της Σάμου, κος Νίκος Αγγελόπουλος και ο Δήμαρχος της Ίου κος Πετρόπουλος Μιχάλης, οι οποίοι απηύθυναν ένα σύντομο χαιρετισμό και αναφέρθηκαν στη φετινή  θετική εμπειρία τους από την κρουαζιέρα και στους χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο που είχαν τη δυνατότητα να τους επισκεφτούν.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης