ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αλλεπάλληλες είναι οι δημοσιεύσεις το τελευταίο διάστημα για τις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων σε ελληνικά λιμάνια αλλά και για το τι αυτό σημαίνει για τις τοπικές και γενικότερα την εθνική οικονομία. Τα «νούμερα ευημερούν» κατά τους υπολογισμούς αλλά κατά τους εμπειρογνώμονες σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης «απομένει δρόμος» για την πλήρη αξιοποίηση της «βεντάλιας» των υπηρεσιών που θα μπορούσαν εν δυνάμει να προσφερθούν στους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων για να αξιοποιηθεί στο «έπακρο» η ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα. Επιμελητηριακοί παράγοντες έχουν επισημάνει ότι χρήζει συζητήσεως η ανάπτυξη των συνεργιών στα σημεία που καταπλέουν κρουαζιερόπλοια σε αυτή τη χρονική περίοδο ώστε να υπάρξει σχεδιασμός αλλά κυρίως να γίνει με βάση τα νέα δεδομένα και ενδεχομένως προϊόντα και υπηρεσίες «πλησίασμα» των tour operators ανά την υφήλιο.

Οι πρόσφατες εν Λονδίνω κινήσεις παρουσίασης των ελληνικών προτάσεων στον τουρισμό και η απήχηση που έτυχαν οδήγησε αβίαστα στο συμπέρασμα ότι κάτι πρέπει να αλλάξει τόσο ως προς το έγκαιρο της όποιας προετοιμασίας όσο και στο έγκαιρο της χρονική ενημέρωσης των ενδιαφερόμενων.

Με τις αγορές να «μάχονται» και για το τελευταίο σέντ ευρώ ή δολαρίου οι καιροί δεν περιμένουν όπως θέλει σε ελεύθερη μετάφραση στα νεοελληνικά το σχετικό ρητό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης