Προβλήματα στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων και στη φορτοεκφόρτωση των αποσκευών στους σταθμούς κρουαζιέρας του ΟΛΠ και του ΟΛΘ αναμένεται να προκαλέσουν οι 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, που κήρυξαν στα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας από την Πέμπτη 26 Μαΐου, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜ. Υ. Λ. Ε), η Ένωση Λιμενεργατών και ο Σύνδεσμος Εποπτών Αρχιεργατών, ζητώντας ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων και επιπλέον δεσμεύσεις για τις εργασιακές τους σχέσεις.

Στην προβλήτα Ι, στο λιμάνι του Πειραιά, που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ, δεν θα γίνονται καθόλου φορτοεκφορτώσεις εμπορευματοκιβωτίων, ενώ δεν θα λειτουργεί και σταθμός μεταφοράς αυτοκινήτων(car terminal).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To ίδιο θα ισχύει και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

«Η κυβέρνηση προχωράει ολοταχώς στην πώληση του μετοχικού κεφαλαίου των ΟΛΠ και ΟΛΘ, παρά τις διαφωνίες των εργαζομένων, αλλά και του συνόλου των κοινωνικών φορέων. Ταυτόχρονα, παρά τις επανειλημμένες συναντήσεις δεν έχει δοθεί απάντηση στις θέσεις των εργαζομένων για τη διασφάλιση των θεσπισμένων εργασιακών σχέσεων, παρά τη φραστική δέσμευση του πρωθυπουργού» τονίζεται σε κοινή ανακοίνωση της ΟΜΥΛΕ, της Ένωσης Λιμενεργατών και Αρχιεργατών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης