Με ιδιαίτερα αργό ρυθμό  και με διακυμάνσεις κινείται η ναυλαγορά  ξηρού φορτίου τις ημέρες αυτές. 
Στον  κλάδο των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, με την τελευταία τουλάχιστον δεκαετία, τον κυρίαρχο ρόλο  έχει η Κίνα η οποία  το τελευταίο  χρονικό διάστημα δείχνει ότι έχει εισέλθει σε μία τροχιά μειωμένης ανάπτυξης με αποτέλεσμα την μείωση της ζήτησης για ενέργεια αλλά και την μείωση πρώτων υλών για τον κατασκευαστικό κλάδο, δηλαδή άνθρακα και σιδηρομετάλλευμα αντίστοιχα. Η κατάσταση αυτή έχει επηρεάσει  αρνητικά και την αγορά των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
«Αυτό φυσικά δεν αναιρεί, την βασιζόμενη στην κυκλικότητα, γενικότερη πεποίθηση ότι το τελευταίο τρίμηνο κάθε έτους η αγορά παρουσιάζει βελτίωση. Όπως αναφέρει και η Morgan Stanley, αναμένεται η παραγωγή σιδήρου στην Κίνα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο να παρουσιάζει αύξηση το τελευταίο τρίμηνο, αυξάνοντας έτσι την ζήτηση για Iron Ore, με αποτέλεσμα η τιμή του να παρουσιάσει ανοδικές τάσεις και να φτάσει στα 90 δολάρια  τον τόνο προς το τέλος του χρόνου από τα  81,9 δολάρια  τον τόνο που είχε την προηγούμενη εβδομάδα και που ήτανε η χαμηλότερη τιμή από τον Σεπτέμβριο του 2009» επισημαίνει ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA.
« Παράλληλα, υπάρχουν βάσιμες «υποψίες», ότι η κυβέρνηση της Κίνας θα παρέμβει και πάλι, όπως μας έχει συνηθίσει να κάνει, με μέτρα τόνωσης της οικονομίας, σε μία προσπάθεια να συντηρήσει την ανάπτυξη στο 7,5%.»(newmoney)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης