H χρονιά των τάνκερ είναι, όπως δείχνουν όλες οι ναυτιλιακές αναλύσεις, και οι εταιρίες σπεύδουν να κλείσουν συμφέροντα ναυλοσύμφωνα, τώρα που η αγορά βρίσκεται στο peak.
 
H ναυτιλιακή του ομίλου Ωνάση μέσα σε διάστημα μόλις μίας εβδομάδας έκλεισε δύο σημαντικές συμφωνίες για δύο υπερδεξαμενόπλοια (VLCCs), καθώς ο κλάδος εμφανίζεται ενισχυμένος από την ζήτηση για αποθήκευση και μεταφορά πετρελαίου.
 
Mάλιστα, ο όμιλος Ωνάση υπέγραψε με δύο πετρελαϊκούς κολοσσούς, τη Repsol και την Shell. Πιο συγκεκριμένα ναύλωσε το «Olympic Light», χωρητικότητας 317.000 dwt και ναυπηγημένο το 2011 στην Repsol με ναύλα 48.500 δολ. την ημέρα για χρονικό διάστημα 13- 15 μήνες.
 
Eίχε προηγηθεί η συμφωνία για το Olympic Light, το οποίο έχει κατασκευαστεί το 2003 και έχει χωρητικότητα 309.720 dwt για δύο χρόνια και με τιμή 39.000 δολ. την ημέρα. Σύμφωνα με τους αναλυτές, περίπου 24 VLCCs έχουν ναυλωθεί μέχρι τώρα σε αυτά τα επίπεδα τιμών, καθώς υπάρχει η ευκαιρία με την πτώση της τιμής του πετρελαίου.
 
Όπως προβλέπουν μάλιστα, «καθώς το μεγαλύτερο μέρος του στόλου «κλείνει» με χρονοναυλοσύμφωνα, η αναλογία προσφοράς και ζήτησης για crude tankers αναμένεται να είναι περισσότερο ισορροπημένη μέσα στο 2015». Όπως τονίζει και ο γνωστός οίκος RS Platou Markets, «η ναυτιλία δεν είναι αγώνας ταχύτητας, αλλά ένας συνεχής αγώνας για την παραγωγή όσο το δυνατόν μεγαλύτερων κερδών από τις μεταφορές».
 
Mέσα σε αυτά τα πλαίσια και ο όμιλος Ωνάση (φωτό ο πρόεδρος Aντώνης Παπαδημητρίου0, όπως και άλλοι εφοπλιστές με δραστηριότητα στα πολύ μεγάλα δεξαμενόπλοια, θέλει να αξιοποιήσει την ευνοϊκή συγκυρία που σημαίνει και μεγαλύτερα έσοδα από τις ναυλώσεις των VLCCs.
dealnews

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης