Πρωταγωνιστικό ρόλο εξακολουθούν να διατηρούν οι Έλληνες εφοπλιστές στις αγοραπωλησίες πλοίων, ακόμα και στα bulk carriers, παρά την αρνητική εικόνα της αγοράς.

Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny οι Έλληνες πραγματοποίησαν, τον περασμένο Δεκέμβρη, το 27% του συνόλου των αγοραπωλησιών, που πραγματοποιήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ειδικότερα, αγόρασαν 28 πλοία, επενδύοντας 742,9 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία ήταν περισσότερα κατά 47% συγκριτικά με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα (είχαν αγοραστεί 19).

Από το σύνολο των 28 πλοίων τα 23 ήταν bulk carriers, από δύο δεξαμενόπλοια και οχηματαγωγά και ένα υγραεριοφόρο.

Σύμφωνα με την εβδομαδιαία επισκόπηση της Golden Destiny την περασμένη εβδομάδα Έλληνες πλοιοκτήτες αγόρασαν τα εξής πλοία:
• Το bulk carrier «ETERNITY ISLAND», χωρητικότητας 81.305 τόνων, κατασκευής 2012 στην Κορέα. Αγοράστηκε αντί 13,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
• Το δεξαμενόπλοιο «ALPINE HIBISCUS», χωρητικότητας 37.857 τόνων, κατασκευής 2010 στην Κορέα. Αγοράστηκε αντί 24,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
• Το υγραεριοφόρο «ROYAL JADE», χωρητικότητας 9.490 τόνων, μεταφορικής ικανότητας 8.239 cbm, κατασκευής 1991. Αγοράστηκε αντί 4,3 εκατομμυρίων δολαρίων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης