Προσεχώς ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων αμερικανικών λιμένων σε ανατολική και δυτική ακτή ελέω της διώρυγας του Παναμά που θα μπορεί να εξυπηρετήσει μεγαλύτερα πλοία σε μεταφορική ικανότητα και βυθίσματα.
Με τις συζητήσεις καλά να κρατούν για τις απευθείας γραμμές Ασίας –ΗΠΑ και τις συμμαχίες να ετοιμάζουν τα νέα σέρβις τους από την επόμενη χρονιά τα λιμάνια και στις δύο πλευρές των ΗΠΑ προετοιμάζονται πυρετωδώς για να καλύψουν αφ ενός την νέα κίνηση και αφ ετέρου να κερδίσουν περισσότερες προσεγγίσεις στον ιδιότυπο ανταγωνισμό για το ποια εκπροσωπούν τις πύλες εισόδου στην Αμερικανική αγορά. Στη δυτική ακτή τα πράγματα φαίνεται ότι τρέχουν γρηγορότερα αλλά εσχάτως τα λιμάνια της ανατολικής ακτής ξεκίνησαν μεγάλες επενδύσεις με ορίζοντα δεκαετίας σε μερικά εξ αυτών αναδιαρθρώνοντας υπηρεσίες , σέρβις αλλά και υλικοτεχνικές υποδομές με χαρακτηριστική περίπτωση του λιμάνι του Long Beach που σε πρώτη φάση έχει προγραμματίσει να ξοδέψει περισσότερα από 5 δις δολάρια ευρισκόμενο σε ετοιμότητα να εξυπηρετήσει τα Triple E class της Maersk.
Στοιχεία μίας δέσμης πρώτων αναλύσεων πάντως θέλουν τις απευθείας γραμμές από τα οκτώ μεγαλύτερα στον κόσμο Ασιατικά λιμάνια προς τα λιμάνια των ΗΠΑ να αποτελούν «απειλή» για τους όγκους των διακινούμενων φορτίων από λιμάνια της Β. Ευρώπης που μέχρι σήμερα διαδραμάτιζαν κομβικό ρόλο μεταξύ Ασίας-ΗΠΑ. Και τούτο διότι και η διάνοιξη της δεύτερης παράλληλης διώρυγας στο Σουέζ ( Ασία-Σουέζ-Γιβραλτάρ-ΗΠΑ)θα διαμορφώσει νέες τάσεις με τα λιμάνια της Μεσογείου να προετοιμάζονται να διαδραματίσουν ενδεχομένως μελλοντικά ένα ρόλο που μονοπωλούσαν τα λιμάνια της βόρειας Ευρώπης.(theseanation)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης