Σε μια λαμπρή τελετή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά παρουσιάστηκε ο νέος ταξιδιωτικός οδηγός της πόλης με τίτλο: «Destination Piraeus – Προορισμός Πειραιάς».
Την παρουσίαση έκανε ο Χρήστος Φερεντίνος, ενώ παρόντες εκτός φυσικά από τον Δήμαρχο Γιάννη Μώραλη και τον πρώτο σε σταυρός Δημοτικό Σύμβουλο και πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη ήταν:
Ο Μητροπολίτης Πειραιάς Σεραφείμ,  ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης,ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης,  ο πρώην υπουργός παιδείας Κων/νος Αρβανιτόπουλος, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, εκπρόσωποι της ναυτιλίας, της κρουαζιέρας του γιώτινγκ του τουρισμού, Δημοτικοί Σύμβουλοι και αρκετός κόσμος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρωτοποριακή καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus – Προορισμός Πειραιάς», αποτελεί την αφετηρία για την προβολή του Πειραιά ως ταξιδιωτικού προορισμού. Με αυτόν τον τρόπο ξεκινά να υλοποιείται η προεκλογική δέσμευση για την τουριστική ανάδειξη της πόλης που είναι βέβαιο ότι θα συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξή της και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Είναι η πρώτη φορά που ένας δήμος στην Ελλάδα, σχεδιάζει την τουριστική του προβολή, αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και τα ψηφιακά μέσα συνδυαστικά.
Χαρακτηριστικό της καμπάνιας είναι η σύγχρονη αισθητική, η ενιαία ταυτότητα που συμβάλλει στο να γίνει ο Πειραιάς αναγνωρίσιμος ως προορισμός.
Αξιοποιούνται συνολικά τα ψηφιακά μέσα-web site, social media, εφαρμογές ειδικά φτιαγμένες για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες(off line nativeapplications).
Έτσι, ο επισκέπτης θα μπορεί να διαλέγει το μέσο εκείνο το οποίο είναι πιο κατάλληλο για τον ίδιο, ώστε να γνωρίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον Πειραιά, όταν ήδη βρίσκεται εκεί ή να ενημερωθεί πριν να ξεκινήσει το ταξίδι του.
Στους έντυπους οδηγούς και στις εφαρμογές προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι, η φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά.
Προτείνονται διαδρομές και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητά, διασκέδαση.
Η καμπάνια αυτή, στο σύνολό της, είναι δωρεά της ΠΑΕ Ολυμπιακός προς το Δήμο Πειραιά ο οποίος συμμετείχε στο σχεδιασμό και έχει την πλήρη ευθύνη για τη διαχείριση της.
Μέσω αυτής έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ευρύ και ποικίλο κοινό διαφόρων εθνικοτήτων και ηλικιών, να ανανεώνει διαρκώς τις πληροφορίες και να ενημερώνει για τα δρώμενα στη πόλη.

Τι περιλαμβάνει η καμπάνια

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό σε διάφορες γλώσσες. Ο πολυτελής ταξιδιωτικός οδηγός, περιλαμβάνει σε περισσότερες από 150 σελίδες δεκάδες πρωτότυπες εντυπωσιακές φωτογραφίες και κείμενα από καταξιωμένους δημοσιογράφους του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ.
Είναι χωρισμένος σε ενότητες-ιστορία, αρχιτεκτονική, αξιοθέατα, πολιτισμός, διαδρομές, διασκέδαση και αγορές, χάρτης-ώστε να είναι εύχρηστος.
Στις πρώτες σελίδες του εντύπου υπάρχει ενότητα «με μια ματιά» και ενδιαφέρουσες διαδρομές για τους επισκέπτες που φθάνουν στον Πειραιά με κρουαζιερόπλοια.
Ο πρώτος ταξιδιωτικός οδηγός είναι δίγλωσσος(ελληνικά-αγγλικά) ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες γλώσσες.
Όλες τις  πληροφορίες ηλεκτρονικά θα τις  βρείτε στα site: www.destinationpiraeus.com και www.destinationpiraeus.gr 

  ΟΜΙΛΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΩΡΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ “DESTINATION PIRAEUS“- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

“Αγαπητοί προσκεκλημένοι

Κυρίες και Κύριοι,

Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στον προορισμό σας στον Πειραιά μας. Στο μεγάλο λιμάνι, σε μια πόλη με σπουδαία ιστορία, πολιτισμό αλλά και μοναδικές φυσικές ομορφιές. Την πρώτη πόλη που αντικρίζουν όσοι έρχονται από τη θάλασσα, την πρώτη πόλη της Αττικής γης που πατούν οι επισκέπτες όταν κατεβαίνουν από τα πλοία. 2 περίπου εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο βλέπουν τον Πειραιά από μακριά όταν προσεγγίζει το κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι μας, φτάνουν και πατούν εδώ, αλλά σχεδόν κανένας δεν μένει στην Πόλη. Αυτή η πόλη πρέπει να σταματήσει να είναι απλά ένα πέρασμα όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα και να γίνει προορισμός. Οι επισκέπτες να ζήσουν την εμπειρία του Πειραιά.

Ήταν βασική προεκλογική δέσμευσή μας η τουριστική ανάδειξη του Πειραιά. Αυτή τη δέσμευση σήμερα ξεκινάμε να την κάνουμε πραγματικότητα. Κάνουμε ένα σημαντικό πρώτο βήμα  προκείμενου να μπει η πόλη μας στον τουριστικό χάρτη. Με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά επιθυμούμε να δώσουμε μια ώθηση στην οικονομία της πόλης. Με σχέδιο και μεθοδικότητα. Να υπάρξει ανάπτυξη και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στην πόλη για τους Πειραιώτες. Σε αυτό στοχεύει και αυτή η καμπάνια. Με τον τρόπο αυτό θα γνωρίζουν οι τουρίστες πριν φτάσουν στο λιμάνι σε ποια αξιοθέατα μπορούν να περιηγηθούν, που να πιούν καφέ και που να φάνε, ποια μουσεία να επισκεφτούν, που να ψωνίσουν Με λίγα λόγια τους παρακινούμε να «περπατήσουν την πόλη μας».

Αυτό που θα δείτε σήμερα είναι μια δουλειά μηνών. Η καμπάνια ξεκίνησε να δουλεύεται από το καλοκαίρι, λίγες μόνο μέρες μετά τις εκλογές από μια ομάδα έμπειρων στο αντικείμενο ανθρώπων. Είναι μια εντυπωσιακή και πρωτοποριακή καμπάνια, η οποία στηρίζεται κατά κύριο λόγο στις νέες τεχνολογίες. Είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει και υλοποιεί την τουριστική του προβολή αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και ψηφιακά μέσα –συνδυαστικά.

Η πρωτοποριακή καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus-Πειραιάς Προορισμός» είναι μια καμπάνια με ενιαία, υψηλής ποιότητας αισθητική άποψη που δημιουργεί μια μοντέρνα και άρτια «ταυτότητα» του Πειραιά. Είναι μια δυναμική καμπάνια που θα εξελίσσεται και θα ανανεώνεται διαρκώς  και η οποία θα προσφέρεται δωρεάν σε όλους.

Με τη χρήση των πιο σύγχρονων και εντυπωσιακών ψηφιακών μέσων και τεχνικών πετυχαίνουμε να αναδείξουμε τον Πειραιά σε ολόκληρο το μεγαλείο του. Προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι και την φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατά, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά. Προτείνονται διαδρομές για περιπάτους και περιοχές που ενδείκνυνται για φαγητό, αγορές,  διασκέδαση.

Είναι βέβαιο ότι κάποιοι θα πουν ότι αυτά που θα δούμε είναι μια εικονική πραγματικότητα. Θα πουν για τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν στην πόλη μας. Όμως φίλες και φίλοι εμείς αυτόν τον Πειραιά έχουμε στο μυαλό μας, αυτόν τον Πειραιά βλέπουμε, αυτόν τον Πειραιά επιθυμούμε να προβάλουμε δουλεύοντας παράλληλα προκειμένου τα υπαρκτά πράγματι προβλήματα να βελτιωθούν.

Η καμπάνια αυτή περιλαμβάνει ένα πολυτελές έντυπο, ένα πολύγλωσσο site καθώς και εντυπωσιακές εφαρμογές για τηλέφωνα και tablet, που θα ενημερώνουν για την πολιτιστική ζωή της πόλης σε πραγματικό χρόνο μέσω του web site και των social media. Ταυτόχρονα έχουμε τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε ευρύ και ποικίλο κοινό διαφόρων εθνικοτήτων.

Στον συνολικό σχεδιασμό περιλαμβάνεται ενημέρωση των επισκεπτών μέσω info points στην πόλη του Πειραιά, στα μουσεία, στην Πινακοθήκη, στο Καραϊσκάκη, στο ΣΕΦ, στο σταθμό του ΗΣΑΠ κ.α.

Θα διανέμεται επίσης προωθητικό υλικό (flyers, φυλλάδια) για τα έντυπα, το web site, τις εφαρμογές. Η καμπάνια θα υλοποιηθεί στα σημεία εισόδου της πόλης τόσο από στεριά όσο κα από θάλασσα, μέσα στα κρουαζιερόπλοια, τα πλοία της γραμμής και τα αεροπλάνα

Βέβαια τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε γίνει δεδομένων των πολύ κακών οικονομικών του Δήμου αν δεν λάμβανε την πρωτοβουλία ο Πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και δημοτικός σύμβουλος Πειραιά ο κ. Ευάγγελος Μαρινάκης να καλύψει η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εξ ολοκλήρου το κόστος της υλοποίησης όλων αυτών των εργαλείων επικοινωνίας, αλλά και  της καμπάνιας στο σύνολό της. Από σήμερα όλα αυτά γίνονται δωρεά στο Δήμο του Πειραιά, ο οποίος είναι πλέον ο αποκλειστικός διαχειριστής αυτής της καμπάνιας.

Ως εκ τούτου ευχαριστούμε πολύ τον Ολυμπιακό, καθώς με αυτό τον τρόπο βάζει το δικό του λιθαράκι στη προσπάθεια που ξεκίνησε η νέα Δημοτική Αρχή ώστε η πόλη που τον γέννησε ο Πειραιάς, να αποκτήσει ξανά την αίγλη που του αξίζει, ανταποδίδοντας με αυτό τον τρόπο μέρος της αγάπης των εκατομμυρίων φιλάθλων.

Εύχομαι όπως και προεκλογικά είχα τονίσει να υπάρξουν και άλλοι φορείς, σύλλογοι, εταιρείες, ιδιώτες προκειμένου να υποστηρίξουν αυτή τη νέα προσπάθεια που ξεκίνησε εδώ και τρεις μήνες, ώστε να βελτιώσουμε την συνολική εικόνα του Πειραιά και της ζωής των πολιτών του.

Σας ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σας σήμερα εδώ”.

ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ “DESTINATION PIRAEUS” –ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

“Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος σήμερα γιατί βλέπω ότι η προσπάθεια μας αγκαλιάζεται από πάρα πολλούς φίλους μας οι οποίοι με τη σειρά τους θέλουν να προσφέρουν σε αυτό που όλοι εμείς προσπαθούμε να κάνουμε. Και προσπαθούμε να κάνουμε το αυτονόητο, αυτό που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά ποτέ δεν είναι αργά.

Αυτό που θέλουμε, είναι άνθρωποι όπως εγώ, που έχω μεγαλώσει, εργαστεί και συνεχίζω να εργάζομαι στον Πειραιά και τις περισσότερες ώρες της ημέρας να βρίσκομαι στον Πειραιά, είναι να δείξουμε μέσα από τα δικά μας μάτια την αγάπη που έχουμε γι αυτό τον τόπο, τις δυνατότητες που έχει, να προβάλλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις ομορφιές του, ώστε τα εκατομμύρια των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας μέσω του Πειραιά να περπατήσουν έστω 2-3 ώρες στην πόλη. Πιστεύουμε ότι αν τελικά αυτό συμβεί θα είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, θα αλλάξει η τοπική μας οικονομία.

Εκτός των άλλων, αυτό το βιβλίο – οδηγό που φτιάξαμε, με πάρα πολύ αγάπη και μεράκι δείχνει σε πάρα πολλούς και σε εμάς ακόμα, μέρη τα οποία έχουμε ξεχάσει, μέρη τα οποία έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αξίζει τον κόπο να τα επισκεφθούμε. Προσπαθούμε για το καλύτερο, είναι ένας διαρκής αγώνας και πιστεύουμε στο τέλος ότι θα φέρει αποτελέσματα.

Σας ευχαριστώ”.

                                                              

                                                                 

 

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ

 “DESTINATION PIRAEUS“-ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

 

 

 

Μητροπολίτης Πειραιώς και Φαλήρου κ.κ. Σεραφείμ

 

“Ο Πειραιάς είναι η πύλη της πατρίδος μας. Μια από τις σπουδαιότερες πύλες. Είναι η πύλη του Πολιτισμού μας, είναι το σημείο από το οποίο αρχίζει το Μέγα των Ελλήνων κράτος της θαλάσσης. Έχει μια διαχρονική παρουσία στην ελληνική πραγματικότητα και η προσπάθεια αυτή αποτελεί μια έκφραση βαθειάς αυτοσυνειδησίας και μεγάλου χρέους. Συγχαίρω τον Δήμο Πειραιώς και την ΠΑΕ Ολυμπιακός για αυτή την θαυμαστή πρωτοβουλία. Δεν είναι δυνατόν απλώς να διέρχονται από εδώ οι ξένοι επισκέπτες μας αλλά πρέπει να μένουν για να δουν και να βιώσουν τι σημαίνει πολιτισμός στον τόπο που γεννήθηκε ο Πολιτισμός. Ο Πειραιάς λοιπόν είναι μια θαυμάσια αφορμή για μια εμβάθυνση στο μεγάλο, διαχρονικό και διιστορικό γίγνεσθαι της πατρίδος μας”.

 

 

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου

 

“Ο Πειραιάς είναι από μόνος του ένας τουριστικός προορισμός. 8,5 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα πλοία της ακτοπλοΐας και άλλα 2,5-3 εκατομμύρια έρχονται ως επισκέπτες κρουαζιεροπλοίων. Συζητάμε λοιπόν για 11 εκατομμύρια ανθρώπους οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν ήξεραν ότι δίπλα στο λιμάνι υπάρχει μια ζωντανή αγορά, υπάρχει το Μικρολίμανο, η Πειραϊκή. Νομίζω ότι το πιο βασικό πράγμα που μπορεί να γίνει για την ανάδειξη του Πειραιά ως ενός σύγχρονου τουριστικού προορισμού είναι να τον προβάλλουμε. Να δείξουμε ότι υπάρχει, να δείξουμε τις ομορφιές του. Αυτό κάνει η σημερινή καμπάνια και νομίζω ότι αξίζουν συγχαρητήρια και στη δημοτική Αρχή και στον Ολυμπιακό για αυτό το οποίο έκανε”.

 

 

Πάνος Λειβαδάς Γ.Γ. Ε.Ο.Τ., Εκπρόσωπος της Υπουργού Τουρισμού

 

“Είναι μια εξαιρετική προσπάθεια η οποία θα φέρει σίγουρα πολύ καλά αποτελέσματα. Εμείς στον ΕΟΤ αναζητούμε τέτοιου είδους ενέργειες ακριβώς γιατί και ο δικός μας ρόλος είναι να βοηθούμε στην επικοινωνιακή προσπάθεια κάθε σημείου της χώρας μας, πολύ περισσότερο όταν αυτό είναι ο Πειραιάς. Είναι εξαιρετικά αισιόδοξο το γεγονός ότι στηρίζεται στο διαδίκτυο επειδή παγκοσμίως εκεί πηγαίνει ο κόσμος για να ονειρευτεί, για να συγκρίνει, εκεί εκδηλώνεται ο ανταγωνισμός και τελικά εκεί λαμβάνονται και οι μεγάλες αποφάσεις για το που θα πάει ο πελάτης.

Ο Πειραιάς έχει ήδη πάρα πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα και δεν αναφέρομαι μόνο στην κρουαζιέρα, έχει διαδρομές, αξιοθέατα, γαστρονομία την οποία εγώ συνδυάζω με την ανθρωπιά και τη φιλοξενία η οποία αναδύεται μέσα από αυτήν, έχει συνεδριακό τουρισμό με έτοιμα και ώριμα σημεία. Κατά τη γνώμη μου είναι ένας ώριμος προορισμός ο οποίος χρειάζεται απλά να προβληθεί και να επικοινωνηθεί. Ο ΕΟΤ είναι εδώ για να βοηθήσει και με τα δικά του μέσα προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο τελικός στόχος. Είμαστε εξαιρετικά αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα”.

 

 

Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, Βουλευτής Α΄ Πειραιά

 

“Είναι μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία επειδή με πρόγραμμα και μεθοδικότητα βάζει τον Πειραιά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη ως προορισμό. Αναδεικνύει τα αξιοθέατα του, αναδεικνύει την αρχιτεκτονική του, την παράδοσή του, τα μνημεία του, την ιστορία του και αυτό γίνεται συντεταγμένα, με έναν τρόπο ώστε να μπορέσουμε να προσελκύσουμε τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα και δεν πρέπει να βλέπουν τον Πειραιά ως πέρασμα, αλλά τον Πειραιά ως μια πόλη προορισμό. Αυτό νομίζω ότι είναι μια πολύ σημαντική προσθήκη στα δρώμενα του Πειραιά και ελπίζω και πιστεύω ότι θα φέρει πολύ καλά αποτελέσματα”.

 

 

Γιώργος Ανωμερίτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ο.Λ.Π

 

“Ο Πειραιάς είναι πράγματι ένας προορισμός και για το τώρα και για το μέλλον. Το 2021, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι θα γιορτάσουμε τα 2.500 χρόνια από τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας. Ένα ιστορικό γεγονός από το οποίο ξεπήδησε και ο Πειραιάς και η Δημοκρατία. Πρέπει μέχρι τότε να ετοιμαζόμαστε και χαίρομαι γιατί αυτή η προετοιμασία μαζί με τα έργα της Πολιτιστικής Ακτής ξεκίνησε τώρα. Πειραιάς, πόλη και λιμάνι πάνε μαζί”.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης