Πέντε και μία ημέρες έμειναν από τη Κυριακή 6η Μαΐου όπου έχουν κληθεί οι Έλληνες να εκλέξουν τον νέο κυβερνητικό σχηματισμό και ούτε …φωνή ούτε ακρόαση, τουλάχιστον, από τα δύο μεγάλα κόμματα για το πρόγραμμά τους για τη ναυτιλία.

Ο Αντώνης Σαμαράς διαλαλεί δύο χρόνια τώρα ότι ήταν λάθος η κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και έχει προτάξει την επανασύσταση του υπουργείου, όμως, μέχρι και σήμερα δεν έχει κάνει τα επόμενα βήματα. Δεν υπάρχει ξεκάθαρος στόχος για το ποα θα είναι η ρότα του νέου ΥΕΝ, τι θα απογίνει το Λιμενικό Σώμα, αν θα συνεχίσει να διοικείται από τη Κατεχάκη, τι θα συμβεί με τις άγονες γραμμές, με την ακινησία των πλοίων, τη κρουαζιέρα και χίλια – δύο άλλα καυτά θέματα που προβληματίζουν την ακτή Μιαούλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την πλευρά του ο Ευάγγελος Βενιζέλος τοποθετήθηκε απλώς ότι θα επανασυσταθεί το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και μάλιστα πως οπωσδήποτε θα βρίσκεται μεταξύ των 14 υπουργείων που θα προκύψουν σε περίπτωση που το ΠΑΣΟΚ έχει τον πρώτο λόγο σε περίπτωση σχηματισμού της νέας κυβέρνησης, αλλά από εκεί και πέρα τίποτα…

Ούτε δεσμεύσεις, ούτε προγράμματα,, ούτε μία συζήτηση, βρε αδελφέ, για την επόμενη ημέρα των εκλογών για τη ναυτιλία. Τι θα απογίνουν οι ακαδημίες εμπορικού ναυτικού, ποιο είναι το μέλλον ή μη της ιδιωτικής εκπαίδευσης; Τι θα γίνει με το Γραφείο Εύρεσης Ναυτικής Εργασίας, με το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο – το πιο εύρωστο Ταμείο με αποθεματικό εκατομμύρια δολάρια το 1981 που δυστυχώς κατάντησε το πλέον προβληματικό – με τον Οίκο του Ναύτου και τον ΕΟΠΥΥ. Οι απόμαχοι της θάλασσας αλλά και οι ενεργεία ναυτικοί αναμένουν έστω και λίγα 24ωρα πριν να ανοίξουν οι κάλπες να ακούσουν από υπεύθυνα χείλη τι σκέφτονται οι πολιτικοί για έναν από τους υγιείς κλάδους της εθνικής μας οικονομίας.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης