ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ήταν μία συζήτηση που κράτησε από τη δεκαετία του 80 και εντεύθεν. Ποια; Μα αυτή για τους λιμενικούς άξονες και τα όποια θετικά της εποχής. Νεότερες πληροφορίες τώρα θέλουν τον λιμενικό άξονα της Αττικής να «σπάει στα δύο» με την Ελευσίνα να ενσωματώνεται στον Πειραιά και από την άλλη πλευρά Ραφήνα και Λαύριο να αποτελούν το άλλο τμήμα του άλλοτε, με βάση τις προτάσεις στη διάρκεια των δεκαετιών, αττικού άξονα.

Να σημειωθεί ότι στην πάροδο των ετών μία δέσμη νομικών αλλά και πολιτικών θεμάτων που καταγράφηκαν κατηγορήθηκαν ως «τροχοπέδη» στα σχέδια ανάπτυξης των αξόνων με πλέον σοβαρότερη όλων της παράμερο του εισηγμένου στο ΧΑΑ, ΟΛΠ. ΑΕ.

Γεγονός είναι ότι και τα δύο λιμάνια της ανατολικής Αττικής εμφανίζουν κατά κύριο λόγο επιβατική κίνηση με τις συζητήσεις επίσης για μία συναπτή δεκαπενταετία να μην έχουν τελεσιδικήσει περί την τύχη της ανάπτυξης των δύο λιμένων και ειδικότερα του Λαυρίου στην περίπτωση που οι σχεδιασμοί για την επέκταση του προαστιακού και του ΜΕΤΡΟ ελέω ΟΣΕ και θυγατρικών αυτού συνέδεαν το σιδηροδρομικό δίκτυο που σήμερα απολήγει στο διεθνές αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος κατέληγαν-απόληγαν στο Λαύριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Λιμάνια πάνε και έρχονται» ήταν το δηκτικό σχόλιο κύκλων των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων που έχουν «κουραστεί» να ακούνε εξαγγελίες και σχεδιασμούς που μένουν τελικά «επί χάρτου». Μάλιστα σημείωναν ότι μερικά από τα δεινά των νησιωτικών συγκροτημάτων του Αιγαίου που σχετίζονται με τις ακτοπλοϊκές προσεγγίσεις δεν θα υφίσταντο, όπως υφίστανται σήμερα καθώς στο επιχειρησιακό πεδίο είναι γνωστές οι δυνατότητες των δύο λιμένων.

Σήμερα πάντως οι συζητήσεις για την κρουαζιέρα και την ανάπτυξη των εκεί προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων, με εξαίρεση της γειτνίαση με το διεθνές αεροδρόμιο μάλλον υπολείπονται σοβαρά της περίπτωσης του Πειραιά λόγω της απόστασης οδικά από των σημείων αρχαιολογικού ενδιαφέροντος στο κέντρο των Αθηνών και όχι μόνο.

Όπως όμως και να έχουν τα πράγματα με βάση τα υφιστάμενα νέα σενάρια τα όποια ερωτήματα περί την λιμενική πολιτική, την ανάπτυξη των λιμένων σε άξονες και μη, θα απαντηθούν ή επιβεβαιωθούν από το Μαξίμου όπου και θα δοθεί το «στίγμα» της νέας λιμενικής πολιτικής υπό το πρίσμα και των πολιτικών αλλά και οικονομικών εξελίξεων που οδήγησε σε ανασχηματισμό στις επικείμενες γ.σ. τόσο του ΟΛΠ όσο και του ΟΛΘ.

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης