Μπορεί η έναρξη της φετινής ΔΕΘ να έχει συνταυτιστεί, με βάση εκτιμήσεις πολιτικών παρατηρητών, ότι θα αποτελέσει «βήμα» εξαγγελιών από κυβέρνηση και αντιπολίτευση αλλά κύκλοι των παραγωγικών τάξεων και των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων θεωρούν ότι θα είναι και ορόσημο για την επικύρωση από τη Βουλή του φιλικού διακανονισμού που έχει προχωρήσει στο λιμάνι του Πειραιά ύστερα και από τις «ευχές» των Βρυξελλών.

Αρχικά ο φιλικός διακανονισμός ήταν να περάσει από Ελεγκτικό Συνέδριο σήμερα αλλά η όλη υπόθεση μετατέθηκε για την Παρασκευή ή το αργότερο τη Δευτέρα.
Καλά πληροφορημένες πηγές θέλουν τα τελευταία νομικά και γραφειοκρατικά απαιτούμενα να έχουν λάβει τις «τελευταίες πινελιές» γεγονός που εκτιμάται ότι μετά το κοινοβουλευτικό «οκ» ότι θα συμβάλει περεταίρω στην βελτίωση των επενδυτικών διαθέσεων που δείχνει ανοικτά η Κινεζική πλευρά με πλέον πρόσφατη περίπτωση την επίσκεψη και τις συζητήσεις με τα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Χαρακτηριστικό του θετικού κλίματος είναι ότι στη φετινή ΔΕΘ η Κινεζική παρουσία καταγράφεται ως η δυναμικότερη σε σχέση με τα τελευταία έτη ενώ γνωστό είναι και στους παροικούντες την Μιαούλη το ενδιαφέρον των Κινεζικών ναυπηγικών επιχειρήσεων να απορροφήσουν ελληνικής κατασκευής τεχνολογικά προϊόντα με προορισμό τα πλοία που κατασκευάζονται στην Κίνα.
Στη φετινή ΔΕΘ πάντως είναι προγραμματισμένες επισκέψεις υψηλόβαθμών στελεχών που σχετίζονται με το εμπόριο, την μεταποίηση και το τουρισμό χωρίς να αποκλείονται και στελέχη που σχετίζονται με τα logistics. Άλλωστε για την ανάπτυξη αυτών επίσης είναι εκδηλωμένο το Κινεζικό επενδυτικό ενδιαφέρον μετά την εξαιρετική επιτυχία που σημειώνει η σιδηροδρομική κάλυψη του εμπορικού λιμένα του Πειραιά και των εγκαταστάσεων της PCT SA ( COSCO) που και για τον Ιούλιο σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της COSCO, εμφανίζει συνεχή άνοδο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
.(theseanation)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης