Η Ελληνική γλώσσα παραμένει η γλώσσα που εμπλουτίζει σημαντικά τον διεθνή επιστημονικό λόγο, περισσότερο από κάθε άλλη. Είναι η γλώσσα που εξελίχθηκε, διαμόρφωσε και εξέφρασε την αρχή των περισσότερων επιστημονικών θεωριών, φιλοσοφικών σκέψεων και λογοτεχνίας στις περισσότερες σύγχρονες γλώσσες του δυτικού κόσμου.

«Είναι μια γλώσσα που έχει λέξεις, που είναι ζωντανές για σαράντα αιώνες χωρίς διακοπή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γράφεται με τον ίδιο τρόπο, χρησιμοποιώντας το ίδιο αλφάβητο, για 28 αιώνες και έχει κρατήσει τους ίδιους κανόνες ορθογραφίας, για 24 αιώνες». Πολλές ελληνικές λέξεις έχουν καθοριστική συμβολή στην Τέχνη και στο Παγκόσμιο Πολιτισμό.

Πως όμως συνδέονται οι Ελληνικές λέξεις με την Τεχνητή Νοημοσύνη;

Έχουμε εκχωρήσει, άλλες φορές ηθελημένα και άλλες φορές αθέλητα, την παρακολούθηση των καθημερινών μας συνηθειών σε διάφορες μηχανές, (λογισμικά) οι οποίες με την σειρά τους, φτιάχνουν το προφίλ της καθημερινής μας ζωής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και βέβαια, αθροίζουν τις επιλογές και τις προτιμήσεις μας σε ότι αφορά την κατανάλωση των πραγμάτων που είναι γύρω μας, δηλαδή τις συνήθειές μας.

Τελικά συνδυαστικά η μηχανή φτιάχνει μια προσωπικότητα καθρέπτη της δικής μας προσωπικότητας και έχοντας στα χέρια της αυτές τις προσωπικότητες, μπορεί να μας στέλνει αυτό που ξέρει ότι θα μας αρέσει.

Έτσι οι μάρκες ή και οι άνθρωποι που θα μας μιλάνε, θα έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα επιτυχίας στις προτιμήσεις μας, γιατί εμείς, τους παρέχουμε πρόσβαση στην ιδιωτική μας ζωή και όχι μόνο.

Και όλα αυτά συμβαίνουν και θα συμβαίνουν όλο και περισσότερο με την αμεσότητα ζωντανών αναμεταδόσεων, γιατί αυτός είναι και ο μόνος τρόπος να αποφύγει κανείς τις ψεύτικες εικόνες ή τις λάθος εντυπώσεις.

Από την άλλη μεριά αυτό που χρειάζεται να κάνουν αυτοί που θέλουν να μας μιλήσουν για να μας κερδίσουν είναι, να κινηθούν χρησιμοποιώντας συναισθήματα που η ερμηνεία τους από τον καθένα μας ξεχωριστά, δεν θα αφήνει κανένα περιθώριο για οτιδήποτε είναι ψεύτικο και όχι έγκυρο.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής είδαμε την διαφημιστική ταινία, από μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία, η οποία έπαιζε στην πιο ακριβή τηλεοπτική ζώνη σε αυτή του superbowl, και χρησιμοποίησε τις Ελληνικές λέξεις «αγάπη, στοργή, πάθος».

Αυτή η επικοινωνία είναι η απόδειξη,πως για το σύγχρονο marketing, το  σύστημα αξιών επιβάλει να μιλήσει στον άλλο για όλα αυτά που νιώθει, με έναν τρόπο, ώστε να πιστέψει πως εσύ και αυτός έχετε τις ίδιες αξίες.

Την θέση της λογικής  παίρνουν τα συναισθήματα.

Την θέση του συμφέροντος παίρνει η εμπιστοσύνη.

Σήμερα κάθε μεγάλη μάρκα διεκδικεί την εμπιστοσύνη μας και όχι την προτίμηση μας.

Πρωταγωνιστής σήμερα και στο μέλλον θα είναι η στρατηγική που θα καταφέρει να κερδίζει την εμπιστοσύνη μας.

Μάκης Σεριάτος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης