Η κρίση από τον COVID-19 άλλαξε τη συμπεριφορά μας στην κατανάλωση και όχι μόνο. Ο χρόνος που αυτό συμβαίνει ήταν αρκετός ώστε να ζούμε μια νέα παγκόσμια οικονομική πραγματικότητα, αυτή της «μη κανονικότητας».

Η νέα αυτή κατάσταση θα κυριαρχήσει στην οικονομία, αρκετοί από τους παλιούς κανόνες στη λειτουργία των επιχειρήσεων άλλαξαν βίαια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι κύκλοι αυτοί της «μη κανονικότητας» είναι υπεύθυνοι για τον εκτοπισμό επιχειρήσεων αλλά και ολόκληρων αγορών και δικτύων. Τα μετά COVID νέα οικοσυστήματα και οι σχέσεις τους είναι η κεντρική στρατηγική πρόκληση για τις επιχειρήσεις που είναι ηγέτες σήμερα.

Αυτό έδειξε η έρευνα σε 3.000 ανώτερα στελέχη σε όλο το κόσμο από την Alix Partners το 2020-21.

Οι νέες τεχνολογίες επιτάχυναν την αλλαγή με ρυθμό που ποτέ δεν είχε επαναληφθεί στην ιστορία των επιχειρήσεων αλλά και των κρατών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Νέα επιχειρηματικά μοντέλα και επιχειρήσεις, που δεν επιβαρύνονται από το παρελθόν τους, ανεβαίνουν θέσεις. Οι καταναλωτές είναι πιο δυνατοί από ποτέ, κατοικούν στους δικούς τους ψηφιακούς κόσμους, απαιτούν αυτό που θέλουν, καθώς και το πότε και το πώς το θέλουν. Αυτές οι τάσεις που οδηγούν σε μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ των κορυφαίων και κατώτερων επιδόσεων στη βιομηχανία διευρύνουν επίσης τις ανισότητες στην κοινωνία και ο αντίκτυπος όλων αυτών των διαφορετικών αλλά προς την ίδια κατεύθυνση δυνάμεων αποσταθεροποιεί και οδηγεί σε αβεβαιότητα τον επιχειρηματικό κόσμο.

Τα διοικητικά στελέχη απειλούνται από τη νέα «μη κανονικότητα» περισσότερο από ποτέ και η πανδημία δεν είναι πλέον μία από τις κορυφαίες ανησυχίες τους

Η «μη κανονικότητα» είναι αυτό που κρατά τα στελέχη των επιχειρήσεων ξύπνια τη νύχτα. Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και το μεταβαλλόμενο ρυθμιστικό τοπίο προβληματίζουν τους ηγέτες των επιχειρήσεων που πλέον αντιμετωπίζουν πολλαπλές, ταυτόχρονες δυνάμεις που τώρα απαιτούν αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούνται και διοικούν. Η «μη κανονικότητα» και οι τάσεις που αυτή έχει δημιουργήσει είναι το στοίχημα για όλα τα ανώτερα στελέχη των επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Αν σε όλα αυτά προστεθεί και η διείσδυση των ψηφιακών νομισμάτων στη λιανική, τότε μιλάμε για ένα νέο επιχειρηματικό τοπίο με ευκαιρίες αλλά και ρίσκο.

Όταν ο καταναλωτής αλλάζει συνήθειες, όλα ξεκινούν σχεδόν από την αρχή!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης