Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Πριν από λίγες ημέρες το zougla.gr είχε δημοσιεύσει ένα άρθρο με τίτλο: Ντρόπιασαν του Έλληνες αθλητές. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα αφορούσε την συμπεριφορά των διοργανωτών απέναντι στους Έλληνες οδηγούς που έλαβαν μέρος στο ράλι Ακρόπολις και με φωτογραφίες αποδείκνυε την αντιμετώπιση των συμπατριωτών μας σε σχέση με τους ξένους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ίδια η οργάνωση δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει σε ένα θέμα το οποίο δημοσιεύτηκε από την μεγαλύτερη ηλεκτρονική εφημερίδα στην Ελλάδα και ήταν ενυπόγραφο. Παρ’ όλα αυτά, στο… κόπο να απαντήσουν, μπήκαν οι άνθρωποι που προφανώς βρισκόντουσαν στο συγκεκριμένο σημείο παραβλέποντας ότι ένας αγώνας με την υπογραφή της FIA έχει γραφείο Τύπου και για να το πράξουν πρέπει να έχουν την σχετική άδεια. Ωστόσο δεν γνωρίζουμε αν για την επιστολή έχουν γνώση οι διοργανωτές αλλά και η αλυτάρχης του Ακρόπολις Ανίτα Πασαλή.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αυτούσια την σχετική επιστολή που είναι προς απάντηση σε δημοσίευμα της 10/06/2013 στην ιστοσελίδα Zougla.gr

«Αναφορικά με την τέντα που υπήρχε στην αφετηρία της ειδικής Κεφαλάρι 1 & 2.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι συνθήκες που επικρατούσαν την ημέρα του αγώνα στο Κεφαλάρι ήταν κρύο, συννεφιά, σποραδικό ψιλόβροχο και αέρας. Στο Κεφαλάρι 1 η τέντα παρέμεινε ανοιχτή καθ όλη την διάρκεια του.1ου σκέλους (WRC και Ελληνικό πρωτάθλημα). Με το που τελείωσε το 1ο σκέλος άρχισε να φυσά και την μαζέψαμε για να μην την σπάσει. Λίγη ώρα πριν αρχίσει το 2ο σκέλος (Κεφαλάρι 2) την ανοίξαμε πάλι και προσπαθήσαμε να καρφώσουμε 3 πασσάλους για να κρατηθεί στην θέση της.

Κατά την διάρκεια του σκέλους ο αέρας δυνάμωσε και οι δυο από τους τρεις πασσάλους βγήκαν από την θέση τους και παραλίγο να την σηκώσει στον αέρα, την συγκράτησαν όμως τρία γεροδεμένα άτομα που ήταν από τα αυτοκίνητα ασφαλείας της ειδικής με κίνδυνο να τους χτυπήσει κάποια πέτρα από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που εκκινούσαν την ειδική. Σε κάποιο κενό μεταξύ των αυτοκίνητων και ενώ ο αέρας συνεχώς δυνάμωνε, ήταν ορατός πλέον ο κίνδυνος να την σπάσει η να την σηκώσει τραυματίζοντας θεατές ή προξενώντας ζημιά (π.χ. σπάζοντας ένα παρ μπριζ) σε κάποιο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Αυτός και μόνον αυτός ήταν και ο λόγος που έκλεισε η τέντα και κανένας άλλος.

Φανταστείτε σε μια τέτοια περίπτωση, αν συνέβαινε ένας τραυματισμός η κάποια ζημιά σε αγωνιστικό αυτοκίνητο, πόσο πιο βαρύγδουπο τίτλο θα είχε το άρθρο σας.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΘΕΑΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΡΙΤΩΝ !!!  

Σχετικά τώρα για το ότι κάναμε αγγαρεία, η θέλαμε να φύγουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα από τον αγώνα κλπ.

Μόλις έφυγε το τελευταίο αυτοκίνητο από την αφετηρία της ειδικής Κεφαλάρι 2 περιμέναμε το ουραγό στον οποίο παραδώσαμε όλες τις καταστάσεις Σ.Ε.Χ. και ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ. Από την στιγμή εκείνη οι χρονομέτρες(Σ.Ε.Χ. – ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ) μπορούσαν να μαζέψουν τα υλικά τους ( ρονόμετρα πινακίδες κλπ). Όμως ο Υπ. Ασφαλείας ο Τομεάρχης και τα αυτοκίνητα ασφαλείας που ευρίσκονταν στην αφετηρία της ειδικής παραμένουν στις θέσεις τους μέχρι να βγει το τελευταίο αγωνιστικό αυτοκίνητο και ο ουραγός από το STOP. Τότε και μόνο τότε τελειώνει η ειδική. Τα υλικά του Σ.Ε.Χ. και της ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ θα έπρεπε να φορτωθούν στοVANτης οργάνωσης, το οποίο όμως ήταν στο STOP. Άρα λοιπόν όπως καταλαβαίνετε θα έπρεπε πρώτα να τελειώσει η ειδική διαδρομή να βγουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και ο ουραγός από το STOPνα μαζέψουν και να φορτώσουν όλα τα υλικά τους  στο VANνα ξεκινήσει το VANαπό το STOP της ειδικής και μετά από 25 χλμ περίπου να έρθει στο Σ.Ε.Χ. προκειμένου να φορτώσουμε όλοι μαζί τα υλικά που ευρίσκοντο εκεί.

Δηλαδή θα περιμέναμε στο σημείο (Σ.Ε.Χ – ΑΦΕΤΗΡΙΑ ) 1.30΄ και πλέον ώρα μετά την έξοδο του ουραγού. από το STOP .Και αυτό ήταν κάτι που το γνωρίζαμε από την αρχή οπότε και δεν συνέτρεχε κανένας λόγος βιασύνης. Όσο για το αν σεβόμαστε τα Ελληνικά πληρώματα η όχι αυτό ας το αφήσουμε. Αυτοί γνωρίζουν καλύτερα.
Αυτά λοιπόν για την αποκατάσταση της αλήθειας.

ΣΠΥΡΟΣ ΖΗΡΟΠΟΥΛΟΣ – ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΛΛΙΤΣ»

 

Την επιστολή που θα διαβάσετε παραπάνω την υπογράφουν οι κ.κ. Σπύρος Ζηρόπουλος και Κώστας Βάλλιτς. Και οι δύο ανέφεραν πως το πρόβλημα ήταν ο… αέρας αλλά το video που δημοσιεύει το zougla.gr παρακάτω απλά τους… διαψεύσει. Βλέποντας το, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του, για το αν τα… μποφόρ σήκωναν τελικά πέτρες ή όχι…

 

Κάνοντας πάντως την έρευνά μας διαπιστώσαμε και το εξής εκπληκτικό για τον κύριο  Ζηρόπουλο ο οποίος προσπαθεί να μας.. επιπλήξει! Ο συγκεκριμένος ο οποίος τυγχάνει να είναι μέλος στην επιτροπή σεμιναρίων διδάσκει νέους κριτές, όταν την ίδια ώρα το πειθαρχικό της εθνικής επιτροπής αγώνων του έχει αφαιρέσει δύο φορές το πτυχίο… 

 O δάσκαλος κ. Ζηρόπουλος εμπρός δεξιά

Όσο για τον κύριο Βάλλιτς γνωρίζουμε πως είναι αρκετά ευγενέστατος αλλά στην προκείμενη περίπτωση φαίνεται πως βιαζόταν να φύγει και γι αυτό σκέφτηκε να τα μαζέψει…

Ο Κώστας Βάλλιτς

Διαβάστε επίσης: Ντρόπιασαν τους Έλληνες αθλητές…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης