Μπορείτε να μας επιστρέψετε το καινούριο αυτοκίνητο σας έτσι απλά. Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Hyundai στην Αμερική, απόλυτα προσαρμοσμένη στην οικονομική κρίση (που εκεί ονομάζεται «ύφεση») δελεάζει τους διστακτικούς πελάτες.

Προκειμένου να προσελκύσει τους υποψήφιους αγοραστές που διστάζουν να ξοδέψουν χρήματα για καινούριο αυτοκίνητο αυτή την εποχή, τους δίνει τη δυνατότητα να το επιστρέψουν εντός ενός έτους από την αγορά αν χάσουν το εισόδημα τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με το MSNBC η εταιρία έχει κάνει κάποια συμφωνία με μια ασφαλιστική εταιρία ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει κάτι τόσο εξωπραγματικό που θα βοηθήσει τους αγοραστές να μην μπουν στην αντίστοιχη λίστα του μαύρου Τειρεσία.

Από την προσφορά εξαιρούνται όσοι απολυθούν για κάποιο λόγο, γιατί έκαναν κάτι δηλαδή, και όχι απλά και μόνο γιατί έγινε μείωση προσωπικού από τον εργοδότη τους.

Σε μια χώρα που το πλήγμα της οικονομίας είναι βαρύτατο και κάθε ημέρα ανακοινώνονται εκατοντάδες ή και χιλιάδες απολύσεις, το δέλεαρ της επιστροφής του αυτοκινήτου αν κάτι δεν πάει καλά είναι μάλλον η μοναδική σανίδα σωτηρίας για τις εταιρίες αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε τη διαφήμιση:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης