Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Περνώντας από δίπλα μου βιαστικά ένα πρωινό ο κουμπάρος μου ο Βασίλης δεν κρατήθηκε να μη σχολιάσει Στον εξοπλισμό του Maverick βρίσκεις κάγκελα προστασίας, ποδιά προστασίας κινητήρα, χούφτες χεριών, θύρα φόρτισης USB και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.τη μοτοσικλέτα στην οποία είχα ανέβει. “GSάκι, GSάκι;”, μου φώναξε καθώς απομακρυνόταν  με γοργό βήμα και χανόταν στη γωνία, εννοώντας ότι η μοτοσικλέτα που είχα στα χέρια μου ήταν η γνωστή adventure της BMW. Δυστυχώς, δεν τον πρόλαβα για να του εξηγήσω ότι όχι, αυτή η μοτοσικλέτα δεν είναι BMW, αλλά το νέο Daytona Maverick 500!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι δύσκολο να μπερδέψεις το νέο μεσαίο adventure μοντέλο της Daytona με μεγαλύτερη premium μοτοσικλέτα. Τόσο ο προσεκτικός της σχεδιασμός όσο και συγκεκριμένες λεπτομέρειες σε κάνουν εύκολα να εκτιμήσεις την ποιότητα που έχει βάλει η Daytona στο Maverick δημιουργώντας ένα περιβάλλον που θα ζήλευαν πολλά ακριβότερα μοντέλα. Το μάτι στην πρώτη επαφή με τη μοτοσικλέτα πέφτει πάνω στις ακτινωτές ζάντες που τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, ενώ κοιτάζοντας το εμπρός μέρος μπορείς να διακρίνεις το ψηλό ρύγχος, τα πλαϊνά κάγκελα προστασίας και τα φαρδιά πλαστικά καλύμματα του ψυγείου.

Όταν ανεβαίνεις στη σέλα της μοτοσικλέτας το πρώτο πράγμα που κοιτάζεις είναι η LCD οθόνη η οποία συνοδεύεται από ένα αναλογικό στροφόμετρο. Highlight του συστήματος είναι το αλτίμετρο που μετράει σε ποιο ύψος βρίσκεσαι σε πραγματικό χρόνο. Ο χειρισμός του είναι εύκολος και σου δίνει πολλές πληροφορίες για να διατηρείς τη σωστή επαφή με όλες τις λειτουργίες της μοτοσικλέτας.

LED φωτιστικά σώματα με DRL φώτα ημέρας!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κινητήρας γεμάτος ενέργεια και διάθεση

Το μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιεί η Daytona στο Maverick είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά των 471 Με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων μπορείς να ξεπεράσεις τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.κ.εκ. της Loncin προδιαγραφών Euro5 ο οποίος αποδίδει 46 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. με τη ροπή να φτάνει τα 40,5Nm στις 6.500 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός της Bosch, ενώ η μοτοσικλέτα διαθέτει δύο επιλογές οδήγησης Sport και Safe.

Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου συνόλου είναι η γραμμικότητά του η οποία δεν προβληματίζει ποτέ και πουθενά τον αναβάτη. Είναι ομαλός στη λειτουργία, χωρίς κραδασμούς, ενώ και στην ελαστικότητα τα καταφέρνει πολύ καλά. Του αρέσει να ανεβάζει στροφές και ιδιαίτερα πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. δείχνει το δυνατό του πρόσωπο προσφέροντας καλές επιταχύνσεις και ζωηράδα που σε κάνει να χαμογελάς. Το ταχύμετρο θα ξεπεράσει τα 170Km/h, ενώ μπορείς με άνεση να ταξιδέψεις με 140Km/h χωρίς να ταλαιπωρήσεις ούτε τον κινητήρα, ούτε τον εαυτό σου. Συνολικά, το μηχανικό σύνολο του Maverick είναι ακριβώς αυτό που θα ήθελες για μια τέτοια μοτοσικλέτα: ελαστικό, γραμμικό και ομαλό στη λειτουργία.

Δύο χαρτογραφήσεις στον κινητήρα με τη Sport να είναι η πιο ζωηρή!

Καλός πολίτης, καλύτερος ταξιδευτής

Η δομή του Maverick 500 σου δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες ως προς την ποικιλία στις δυνατότητες Το Maverick έρχεται σε τρεις χρωματισμούς, κόκκινο, μαύρο και λευκό, με 4 χρόνια εγγύηση!κίνησης εντός και εκτός πόλης. Είναι όμως ικανό να καλύψει αυτό το εύρος; Να μπορείς δηλαδή να πηγαίνεις στη δουλειά σου κάθε μέρα και το Σαββατοκύριακο να κάνεις την εκδρομή σου χωρίς να θυσιάσεις κάτι; Η απάντηση έρχεται άμεσα όταν βρεθείς στη σέλα του το πρωί της Δευτέρας για να πας στη δουλειά σου.

Η Daytona έχει φροντίσει να εξοπλίσει το Maverick 500 με ποιοτικά περιφερειακά προκειμένου να καλύψει τις προσδοκίες του αναβάτη. Στις αναρτήσεις έχει εξοπλίσει τη μοτοσικλέτα με ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba εμπρός 41mm με ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης, ενώ στο πίσω μέρος αναλαμβάνει δράση ένα μονό αμορτισέρ KYB. Η λειτουργία τους είναι εξαιρετική, ιδιαίτερα από το εμπρός μέρος που προσφέρει καλή πληροφόρηση, πρόσφυση και αίσθηση. Τα φρένα επίσης είναι δυνατά με δύο δίσκους εμπρός 300mm και έναν δίσκο πίσω 240mm με δαγκάνες της Nissin. Το σύστημα ABS είναι δικάναλο και ο αναβάτης έχει την ευελιξία να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις επιλογές, απενεργοποιώντας μάλιστα την εμπλοκή στον πίσω τροχό όποτε θελήσει.

Το αλτίμετρο στα όργανα πληροφοριών είναι κάτι που δεν συναντάς εύκολα σε μοτοσικλέτα και τονίζει τον περιπετειώδη χαρακτήρα του Maverick.Ο φιλικός χαρακτήρας του κινητήρα, οι άνετες αναρτήσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός το μετατρέπουν σε εργαλείο καθημερινής μετακίνησης. Αλλά το Maverick δεν θα περάσει τη ζωή του μόνο στην πόλη. Είναι πολύ ικανό να ταξιδέψει με δύο επιβάτες είτε στον αυτοκινητόδρομο, είτε σε επαρχιακό δίκτυο απολαμβάνοντας άνεση και ασφάλεια. Πολύ ευχάριστο είναι και στις στροφές, αφού το πλαίσιο και οι αναρτήσεις έχουν δημιουργήσει ένα συμπαγές σύνολο το οποίο ανταπεξέρχεται άνετα ακόμα και σε σβέλτο ρυθμό. Σε αυτό βοηθούν και τα ελαστικά Metzeler Tourance που είναι πρώτης τοποθέτησης και τοποθετούνται στους τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω. Στο χώμα επίσης δεν θα πει όχι καθώς οι μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις και η λεπτή σιλουέτα στο κέντρο το κάνουν ικανό να περάσει από χωμάτινο τερέν. Δεν θα κάνεις εντουράδα με το Maverick, αλλά σίγουρα θα απολαύσεις απροβλημάτιστα ένα ωραίο χωμάτινο πέρασμα.

Μεγάλο ρεζερβουάρ 20 λίτρων και λεπτή σιλουέτα στο μεσαίο κομμάτι της σέλας.

Maverick για όλες τις δουλειές, 24/7!

Τη δεκαετία του 1990 για ένα φεγγάρι είχα στα χέρια μου για μερικούς μήνες ένα Kawasaki KLE500. Πολύ εύκολο, χρηστικό μοντέλο που έκανε πολλές δουλειές απροβλημάτιστα. Αυτής της κατηγορίας οι μοτοσικλέτες τα τελευταία χρόνια έχουν αποκτήσει ξανά μεγάλο κοινό με πολλά εργοστάσια να έχουν να παρουσιάσουν κάποιο μοντέλο. Η Daytona με το Maverick 500 έρχεται να δώσει τη δική της απάντηση στην κατηγορία έχοντας δυνατά σημεία τον βελούδινο κινητήρα, τις ποιοτικές αναρτήσεις και τον χορταστικό εξοπλισμό. Μια μοτοσικλέτα που έχει μεγάλες δυνατότητες να καλύψει πολλές ανάγκες χωρίς να κάνει υποχωρήσεις ή εκπτώσεις σε κανέναν τομέα.

Συνάντησα ξανά τον Βασίλη στην επιστροφή από τη δουλειά και θέλησε να μάθει πως πήγε η βόλτα με το… GSάκι. “Καλά”, του είπα, “Το Maverick ήταν από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις”, προσέθεσα και τον άφησα να με κοιτάζει με το βλέμμα του Αρκά…

ΤΙΜΗ: 6.345€

Όλα τα στοιχεία του Daytona Maverick 500 ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Φρένα της Nissin και αναρτήσεις της KYB ανεβάζουν το επίπεδο της μοτοσικλέτας.

Ικανό και για χωμάτινα περάσματα, δε θα σταματήσει πουθενά!

LCD οθόνη πληροφοριών με πολλές πληροφορίες και αναλογικό στροφόμετρο.Τα προστατευτικά κάγκελα και οι χούφτες δίνουν μια "adventure" χροιά στη μοτοσικλέτα.

LED φωτιστικό σώμα και στο πίσω μέρος με χαρακτηριστική "υπογραφή" στον φωτισμό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Daytona DYMOTO 200 εισβάλει με τον αέρα του κατακτητή στην καθημερινότητά μας

Η EVOMOTO αναλαμβάνει την προώθηση των Zontes και DYMOTO

Επωφελές και επίκαιρο το Daytona e-Viball 125 είναι το εισιτήριο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης