To… χωρίς σχέδιο αλλά και χωρίς πλαίσιο στον τρόπο αντιμετώπισης του αυτοκινήτου και της χρήσης του συνεχίζεται με… αμείωτη ένταση. Έτσι λοιπόν, μετά την επιπλέον φοροκαταιγίδα των τελευταίων ημερών (με ΕΝΦΙΑ κ.ά.), ήρθαν να προστεθούν και οι σημερινές δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού
Αυτοκίνητα με χαμηλό CO2 αλλά υψηλή τιμή θα επιβαρυνθούν με υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας…οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδη και να προσθέσουν ένα ακόμη βάρος στον οικογενειακό προϋπολογισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε δηλώσεις του στα Παραπολιτικά 90.1 ο κ. Αλεξιάδης τόνισε χαρακτηριστικά: «Αυτό που εξετάζουμε είναι να επιβαρύνουμε μεγάλα και ακριβά με λίγο παραπάνω από το 0 ή το λίγο που είχανε. Τα μεγάλα και ακριβά θα επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν. Είχαμε δύο επιλογές. Να επαναλάβουμε την περσινή κατάσταση και να βγουν εύκολα τα τέλη κυκλοφορίας ή να καθυστερήσουμε την έκδοση των τελών γιατί πραγματικά πνιγόμαστε αυτές τις μέρες στο υπουργείο Οικονομικών. Θα καθυστερήσουμε να βγάλουμε τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία ούτως ή άλλως θα πληρωθούνε πολύ αργότερα για να μπορέσουμε να τα κάνουμε πιο δίκαια. Αυτό το σενάριο επεξεργαζόμαστε αυτή τη στιγμή δηλαδή να μεταφέρουμε φορολογικό βάρος από φθηνά και μικρά σε μεγάλα και ακριβά» εξήγησε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών.

O κ. Αλεξιάδης θα πρέπει να απαντήσει και στο ερώτημα που έχουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για το ποια είναι τα ανταποδοτικά οφέλη όταν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας...

Θα «πληρώσουν» τα ακριβά αυτοκίνητα
Για το θέμα ο κ. Αλεξιάδης έφερε και παράδειγμα αναφέροντας: «Για παράδειγμα αυτοκίνητο 1.400 κ.εκ. που δεν είναι μεγάλο αλλά που κάνει 40.000 ευρώ το θεωρείται δίκαιο αυτό να μην πληρώσει 1 € τέλος κυκλοφορίας; Και να πληρώνει τέλος κυκλοφορίας ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να είναι και 2.000 κυβικά αλλά κάνει λιγότερο αυτή τη στιγμή  από 3.000-4.000 ευρώ;».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Απαντήσεις για το ύψος που θα έχουν τα ραβασάκια των τελών κυκλοφορίας αναμένουμε πολύ σύντομα…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης