Τη γκάμα της MiTo εμπλουτίζει η Alfa Romeo στην Ελλάδα με την προσθήκη της έκδοσης υγραερίου και τον κινητήρα των 1.4 λίτρων και τους 120 ίππους. Με αυτό τον τρόπο ο υποψήφιος αγοραστής έχει την ευκαιρία να επιλέξει ένα αυτοκίνητο με χαμηλό κόστος χρήσης αφού η τιμή του υγραερίου σε σχέση με την βενζίνη είναι ούτε το… μισό (τιμή ανά λίτρο υγραερίου περίπου 0.65 €). Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.4 λίτρων για πρώτη φορά συνδυάζεται με σύστημα υγραεριοκίνησης, που εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις. Συγκεκριμένα η έκδοση GPL Turbo με τους 120 ίππους έχει τελική ταχύτητα 198 χλμ./ώρα, ενώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απο στάση έρχονται σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα.

Το σύστημα υγραεριοκίνησης διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 39 λίτρων και τοποθετείται εντός του αυτοκινήτου και στον χώρο που καταλαμβάνει ο εφεδρικός τροχός ανάγκης. Ο τρόπος τοποθέτησης δεν επιφέρει καμία μεταβολή στην ωφέλιμη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών. Η νέα έκδοση της Alfa Romeo MiTo είναι σχεδιασμένη για να μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα είτε χρησιμοποιώντας ως καύσιμο τη βενζίνη είτε το υγραέριο. Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται πάντα με βάση τη βενζίνη, ενώ μετά από μερικά δευτερόλεπτα αυτόματα αλλάζει σε υγραέριο. Βέβαια ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο καύσης μέσω ενός διακόπτη εναλλαγής υγραερίου-βενζίνης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι, η εν λόγω έκδοση έχει πολύ μεγάλη αυτονομία που φτάνει πάνω από τα 1.200 χλμ ενώ σημαντικό αναφοράς και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 που φτάνουν τα 131 γραμμάρια στο χιλιόμετρο.

Η σχεδίαση της MiTo είναι ιδιαίτερα ελκυστική

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης