Το περίπτερο της Fiat στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου βραβεύτηκε με το «2010 Creativity Award» για τον καινοτομικό σχεδιασμό του και τις πρωτότυπες ιδέες στην παρουσίαση των εκθεμάτων. Ο θεσμός του βραβείου αυτού δημιουργήθηκε πριν από επτά χρόνια και απονεμήθηκε στη Fiat από τη «Λέσχη Διαφήμισης και Επικοινωνίας της Γενεύης».

Σκοπός της διάκρισης αυτής είναι να επιβραβεύσει το δημιουργικό και καινοτόμο σχεδιασμό που είχε το περίπτερο στην έκθεση, να επικεντρώσει την προσοχή στην πρακτικότητα και ποιότητα των υλικών, αλλά κυρίως να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού. Το βασικό κριτήριο επιλογής του νικητή είναι πάντα η πρωτοτυπία του περιπτέρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κριτική επιτροπή επέλεξε φέτος το περίπτερο της Fiat, ανακοινώνοντας πως «η Fiat εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και δημιούργησε έναν χώρο επίδειξης που ξεφεύγει από τα παραδοσιακά και συμβατικά σχέδια που έχουμε δει έως τώρα».

Οι επισκέπτες της Έκθεσης, μπαίνοντας στο περίπτερο, εισέρχονται σε ένα πολύχρωμο και παιχνιδιάρικο κόσμο με σαφείς αναφορές στην παιδική ηλικία. Σχέδια από πολύχρωμα ουράνια τόξα και χρωματιστά χαλιά διακοσμούν όχι μόνο τους τοίχους αλλά και το πάτωμα. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι τόσο όμορφο, ώστε μαγνητίζει τα βλέμματα ακόμη και από απόσταση. Την προσοχή της κριτικής επιτροπής τράβηξε ιδιαίτερα ο πρωτότυπος και μοντέρνος συνδυασμός χρωμάτων που πέτυχε η Fiat. Δύο γέφυρες έδιναν στους επισκέπτες του περιπτέρου μια γενική άποψη όλων των εκθεμάτων. Αν και απλό στην κατασκευή του, το περίπτερο ήταν πολύ δεξιοτεχνικά κατασκευασμένο.

Στο κέντρο του περιπτέρου ένα πρακτικό αλλά παιχνιδιάρικο Fiat 500 εκφράζει τη διάθεση που είναι διάχυτη και στον υπόλοιπο χώρο επίδειξης. Ανάμεσα στα σπίτια και τα σύννεφα, εκεί όπου βρίσκεται η ονειρική πόλη των παιδιών, εκτίθενται οι τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε μια έρευνα που διενεργήθηκε σχετικά με τα προϊόντα από τις δέκα πρώτες σε πωλήσεις εταιρείες στην αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης, η Fiat αναδείχθηκε ως η εταιρεία με το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για τα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν μέσα στο 2009, με μόνο 127,8 γρ/χλμ. (ακόμη καλύτερη επίδοση από το 133,7 γρ/χλμ. του 2008). Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η Fiat βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης