Η Lancia στην έκθεση της Γενεύης «κατεβαίνει» με τα μοντέλα Delta, Ypsilon και Musa, ενώ παράλληλα θα φιλοξενούνται στο περίπτερό της και μερικά μοντέλα της Chrysler μετά τη δημιουργία της νέας μεταξύ τους συμμαχίας. Για πρώτη φορά οι δυο μάρκες θα εκθέσουν από κοινού τα μοντέλα τους, σε ένα περίπτερο που δε θα βασίζεται στην παράδοση, αλλά θα διαθέτει έναν άλλο συμβολισμό, του μέλλοντος. Ο συμβολισμός έγκειται στο γεγονός ότι οι δυο εταιρείες, η Lancia και η Chrysler έχουν χτίσει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της παγκόσμιας αυτοκίνησης και τα πολύ ισχυρά χαρακτηριστικά τους σήμερα αλληλοσυμπληρώνονται, συνθέτοντας από κοινού ένα ενιαίο σύνολο, ένα σύνολο που αποτελεί το καλύτερο κομμάτι της αυτοκίνησης που έχει παραχθεί στις δυο ηπείρους.

Το πρώτο αστέρι στη Γενεύη δεν είναι άλλο από τη Lancia Ypsilon ELLE, μια ειδική έκδοση προϊόν συνεργασίας της Lancia με το ELLE, ένα περιοδικό-σύμβολο της σύγχρονης θηλυκότητας που κάθε σεζόν δημιουργεί και μια τεράστια γκάμα γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ. Η Lancia έχει ήδη επιλέξει τη μόδα ως έναν από τους τομείς προτεραιότητας για την προώθηση των αυτοκινήτων της, καθώς σχετίζεται άμεσα με την εικόνα της και αποτελεί ένα μέρος από την ταυτότητά της. Η σχέση της Lancia με το χώρο της μόδας έχει τονιστεί και παλαιότερα με κάποια από τα προϊόντα της, όπως το Ypsilon Versus, το Ypsilon Sport by MomoDesign ή την πιο πρόσφατη Musa Poltrona Frau.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι, ήταν απολύτως φυσικό να συνδυαστούν η Lancia Ypsilon και το ELLE, αφού το μικρό μοντέλο της Lancia απευθύνεται ως επί το πλείστον στο ίδιο κοινό που ενδιαφέρεται για τη μόδα και τις σύγχρονες τάσεις της. Διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό και μόνο στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές, η Ypsilon ELLE στη Γενεύη θα εξοπλίζεται με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων 60hp και θα έχει εξωτερικό χρώμα δυο τόνων (λευκό για οροφή, κολώνες και χώρο αποσκευών και μαύρο για το υπόλοιπο αμάξωμα). Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμη με τον κινητήρα 1.4 16v 95hp και σε τέσσερις βασικούς χρωματισμούς, μεταξύ των οποίων το λευκό-μαύρο του αυτοκινήτου της Γενεύης αλλά και ένα μοναδικό παγκοσμίως εντυπωσιακό μεταλλικό ροζ απόλυτα ταυτισμένο με τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης έκδοσης.

Σε παγκόσμια πρεμιέρα θα είναι και ένα πρωτότυπο της Lancia Musa, που θα βγει στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές το δεύτερο μισό του 2010. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο θα είναι συνεργασία της Lancia με έναν παγκοσμίως γνωστό οίκο κοσμημάτων και θα διατίθεται σε ξεχωριστούς εξωτερικούς και εσωτερικούς χρωματισμούς με αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού. Παράλληλα με τη νέα έκδοση, η γκάμα κινητήρων της Musa αποκτάει και νέο κινητήρα 1.3 Multijet II των 95 ίππων (Euro5) μαζί με το σύστημα Start&Stop, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να έχει χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές CO2, οι οποίες είναι 114g/km στον συνδυασμένο κύκλο μέτρησης (109 g/km με το αυτόματο κιβώτιο). Ένα γεγονός που τοποθετεί τη Musa στην ηγετική θέση από πλευράς εκπομπής ρύπων στην κατηγορία των μικρών MPV. Η ιδιαίτερη μέριμνα που επιδεικνύει η Lancia προς το περιβάλλον μέσα από συνεχή έρευνα και εξέλιξη κατάλληλων τεχνολογιών που είναι προσβάσιμες σε όλους, μπορεί να αποδοθεί εύστοχα από το σλόγκαν: «Το περιβάλλον είναι μια πολυτέλεια που θέλουμε να επιτρέψουμε στους εαυτούς μας».

Το σημαντικότερο αστέρι όμως που θα λάμψει στη Γενεύη είναι η καινούρια έκδοση Hardblack της Lancia Delta αλλά και τα νέα προϊοντικά χαρακτηριστικά της Delta που θα κάνουν το ντεμπούτο τους αμέσως μετά την έκθεση της Γενεύης. Η νέα έκδοση Hardblack της Delta χαρακτηρίζεται από μία μοναδική μαύρη εξωτερική βαφή με ματ φινίρισμα. Η Delta είναι το μοναδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής παγκοσμίως που μπορεί και φέρει ως standard αυτήν τη βαφή, προϊόν μακράς παραγωγικής διαδικασίας που διαρκεί παραπάνω από 4 ώρες. Για ένα αυτοκίνητο όπως η Delta, το χρώμα δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής, αλλά ένα ουσιώδες μέρος της προϊοντικής της ταυτότητας και της αποστολής της για την καλύτερη δυνατή εξατομίκευση που μπορεί να προσφερθεί στους αγοραστές της. Η συγκεκριμένη βαφή συνδυάζεται αποκλειστικά με οροφή και κολώνες χρώματος γυαλιστερού μαύρου και τονίζεται ακόμη περισσότερο από τα επιχρωμιωμένα καλύμματα των καθρεπτών αλλά και το νέο, σκούρο φινίρισμα για τις ζάντες των 18″. Το εσωτερικό της συγκεκριμένης έκδοσης αποτελείται από μπεζ συνδυασμό δέρματος και AlcantaraR, με διχρωμία μπεζ/μαύρου για το ταμπλό, ένα νέο προϊοντικό χαρακτηριστικό που θα είναι σύντομα διαθέσιμο και ως προαιρετικός εξοπλισμός για τις υπόλοιπες εκδόσεις της Delta.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, στη Γενεύη θα βρίσκεται και μία δίχρωμη (λευκό/μαύρο ματ) Delta Platino τα πίσω καθίσματα της οποίας θα είναι τα καθίσματα της έκδοσης Executive (μη διαθέσιμη ως τώρα στην ελληνική αγορά). Τα συγκεκριμένα καθίσματα προσφέρουν περισσότερη πλευρική στήριξη και μεγαλύτερη άνεση στους πίσω επιβάτες και θα διατίθενται σύντομα στην ελληνική αγορά ως στοιχείο προαιρετικού εξοπλισμού στις κανονικές εκδόσεις της Delta.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης