Οι νικητές στο ιστορικό ράλι Ακρόπολις

Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Οι νικητές στο ιστορικό ράλι Ακρόπολις

Με ελληνική επικράτηση ολοκληρώθηκε ο χωμάτινος αγώνας του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις. Οι Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης συνδύασαν την εμπειρία και την ταχύτητά τους με την αξιοπιστία της εργοστασιακής Toyota Celica 2000GT Rally και πήραν μια σπουδαία νίκη απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους, σε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές.

Oι νικητές
Το ελληνικό πλήρωμα κινήθηκε στους ρυθμούς της κορυφής από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή και επιδεικνύοντας μια εξαιρετική σταθερότητα στην απόδοσή του, μετά την εγκατάλειψη των αρχικά πρώτων Mats Myrsell - Esko Junttila από πρόβλημα στο κιβώτιο της Porsche 911, βρέθηκε στην πρώτη θέση όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος, αντιστεκόμενο μάλιστα στην επίθεση των νικητών του ασφάλτινου σκέλους και τελικά δεύτερων, Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini με τη σαφώς πιο δυνατή Lancia 037. Οι Ιταλοί πίεσαν στο δεύτερο μισό της ημέρας, έχοντας πρώτα αποκαταστήσει κάποια προβλήματα με το σύστημα ενδοεπικοινωνίας, αλλά και έχοντας αλλάξει τη ρύθμιση της ανάρτησης της 037. Την πρώτη τριάδα του χωμάτινου αγώνα συμπλήρωσαν οι Frack Cunningham – Ross Forde με ένα Ford Escort RS 1800 οι οποίοι μάλιστα κέρδισαν και μία από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας και είναι και το πρώτο βαθμολογούμενο πλήρωμα στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, όπου -όπως και για το Ελληνικό- το χθεσινό χωμάτινο σκέλος προσμετρά ως ξεχωριστός αγώνας. Ανάμεσα σε αυτούς που συνδύασαν αντίστοιχα καλή επίδοση σε άσφαλτο και χώμα ήταν οι επίσης συμμετέχοντες στον ευρωπαϊκό θεσμό Paolo Pasutti - Giulio Bisol και Pierangelo Rossi – Luca Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911, που βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση.




Δείτε πλάνα από το φετινό Ιστορικό ράλι Ακρόπολις

Από εκεί και πέρα το λόγο είχαν τα ελληνικά πληρώματα που μαζί με την ταχύτητα κατάφεραν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του αγώνα ο οποίος αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολος για τα αυτοκίνητα, όπως φανερώνει ο σχετικά αυξημένος αριθμός των εγκαταλείψεων. Οι Χρήστος Οικονόμου - Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 ολοκλήρωσαν την ημέρα στην έκτη θέση, εμπρός από τους Στέλιο Γιαμαλάκη - Νίκο Σάμιο οι οποίοι στο χώμα συμμετείχαν με ένα Talbot Sunbeam Lotus. Όγδοοι γενικής αλλά και τέταρτοι Έλληνες αναδείχτηκαν οι Χρήστος Πλατής - 'ELNAK JR' που απογείωσαν το μικρό Toyota Starlet και βρέθηκαν μπροστά από σαφώς πιο δυνατούς συνδυασμούς.

Η κατηγορία Regularity
Στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, μετά την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος - Αριστοτέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση, έχοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Πίσω τους, ύστερα από αρκετές εναλλαγές στις πρώτες τρεις θέσεις, ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911), ενώ την τριάδα έκλεισαν οι Γιάννης Καρούμπας - Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) που προηγήθηκαν σε αρκετά μεγάλο μέρος του αγώνα.

Πηγή: Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις


Δείτε εικόνες από το φετινό ιστορικό ράλι Ακρόπολις

Φωτογραφίες:

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 9 Μαΐου 2011, 11:45