Τελικά, οι σωστές κινήσεις μίας εταιρείας μπορούν να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό συνέβη με την ινδική αυτοκινητοβιομηχανία TATA, η οποία κατάφερε τον μήνα Δεκέμβριο να αυξήσει τις πωλήσεις του Nano κατά 1.136% σε σχέση με τον Νοέμβριο.

Να σημειώσουμε ότι οι πωλήσεις του ενώ λόγω μοντέλου, που κοστίζει στην Ινδία 2.900 ευρώ, είχαν τεράστια πτώση εξαιτίας περιστατικών με φωτιές που σημειώθηκαν σε μοντέλα πελατών. Όμως, με μία νέα διαφημιστική εκστρατεία και ένα τηλεοπτικό σποτ η ζήτηση αυξήθηκε στο κατακόρυφο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά, μεγάλο ρόλο έπαιξε και η εγγύηση που δίνεται με την αγορά κάθε Nano και έχει ισχύ 4 χρόνια ή 60.000 χιλιόμετρα. Συνολικά πωλήθηκαν 5.784 κομμάτια, που όμως δεν ήταν αρκετά για να σπάσουν το ρεκόρ πωλήσεων που είχε καταγραφεί τον περασμένο Ιούλιο με 9.000 ταξινομήσεις. Επίσης, η TATA υποσχέθηκε πως θα αναβαθμίσει όλα τα Nano στο σύστημα της απόληξης εξάτμισης αλλά και στα ηλεκτρικά, προκειμένου να αποφευχθούν δυσάρεστες καταστάσεις, όπως οι… εκρήξεις από φωτιές που είχαν προκληθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο.

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης