Σε καταγγελία προχώρησε αναγνώστης του zougla.gr με αφορμή – όπως αναφέρει – την κατάσταση των αστικών λεωφορείων στα Νότια Προάστια. Μάλιστα απέστειλε και έγγραφη καταγγελία για τα δρομολόγια που «χάνονται»…

«Λεωφορείο 171 – καταγγελία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα ήθελα να καταγγείλω τους υπεύθυνους για τη γραμμή λεωφορείου 171 των Νοτίων προαστίων. Η κατάσταση έχει ξεπεράσει κάθε όριο και η παράληψη δρομολογίων είναι καθημερινό φαινόμενο. Θα σας αναφέρω λεπτομερώς το συμβάν – καθώς μπορώ κάθε μέρα να κρατάω στοιχεία για τα δρομολόγια που δεν γίνονται ποτέ:

Ημερομηνία συμβάντος: 19/09/2013
Γραμμή: 171
Αριθμός λεωφορείου: 551
Δρομολόγια:    (Χαμένο / κομμένο δρομολόγιο) Προηγούμενο: 20:35, Επόμενο: 21:00

Εγώ προσωπικά περίμενα στη στάση από τις 20:15. Το λεωφορείο ήρθε στις 20:55, δηλαδή “έφαγαν” το δρομολόγιο των 20:35 και τελικά το όχημα ήρθε 5′ νωρίτερα από το καθορισμένο επόμενο (με αποτέλεσμα κάποιοι πιθανώς να το έχασαν).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν έφτασε επιτέλους το λεωφορείο διαμαρτυρήθηκα έντονα για την αναμονή των 45 λεπτών και ο οδηγός μου δήλωσε ότι δεν φταίει και ότι ο σταθμάρχης του έδωσε χαρτάκι, το οποίο και μου επέδειξε, με το πρόγραμμα του που του έγραφε να ξεκινήσει στις 20:55. Του ζήτησα τότε να μου δώσει το όνομα του Σταθμάρχη για να κάνω καταγγελία σε εκείνον και μου είπε… ότι δεν το γνωρίζει!!! Όπως καταλαβαίνετε όλοι οι επιβάτες άρχισαν να διαμαρτύρονται καθώς προφανώς κανείς δεν μπόρεσε να δεχτεί ότι δεν γνωρίζει το όνομα του προϊστάμενού του. Τότε λοιπόν ο οδηγός θύμωσε και κατέβηκε από το όχημα και είπε ότι δεν ξεκινάει το δρομολόγιο και θέλησε να καλέσει την αστυνομία.

Κατεβαίνει, παίρνει κάποιο τηλέφωνο και αφού πέρασαν 15 λεπτά ακόμα επιστρέφει και ζήτησε να ηρεμήσουν όλοι για να ξεκινήσουμε, προφανώς κάποιος του έδωσε εντολή να μην καλέσει την αστυνομία.

Σε κάθε περίπτωση απαιτώ την παραδειγματική τιμωρία και του οδηγού για την αντιμετώπιση των επιβατών και του Σταθμάρχη που αυθαίρετα κόβει δρομολόγια από τη γραμμή καταγράφοντας το παράπτωμα στο φάκελο τους.

Επιπλέον, για κάθε ακύρωση δρομολογίου από εδώ και πέρα θα αιτούμαι και την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων καθώς και χρηματική αποζημίωση από τη μηνιαία κάρτα που έχω το φιλότιμο να πληρώνω παρά την τραγική ποιότητα των ΜΜΜ από το προσωπικό μέχρι τα οχήματα.

Αναμένω να ενημερωθώ για την εξέλιξη της τιμωρίας των υπευθύνων, να μάθω τα στοιχεία τους και να μου σταλεί η επιβεβαίωση της καταγραφής στον φάκελο τους των παραπάνω παραπτωμάτων.

Τέλος, σας ενημερώνω ότι θα κοινοποιήσω την καταγγελία αυτή τόσο απευθείας στο Υπουργείο Μεταφορών όσο και στα ΜΜΕ».

 

 

Αν έχετε και εσείς να μας διηγηθείτε παρόμοια περιστατικά ή θέλετε να μας στείλετε φωτογραφίες και video από τα τρελά και παλαβά των ελληνικών δρόμων, τα περιμένουμε στο e-mail: automoto@zougla.gr

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης