Κορυφαία διάκριση της Kosmocar στον θεσμό «Superbrands»

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010, 10:40
Νίκος Κορόβηλας
Κορυφαία διάκριση της Kosmocar στον θεσμό «Superbrands»
Πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών η λαμπρή Εκδήλωση Απονομής των Διακρίσεων Corporate Superbrands 2010, στην οποία τιμήθηκαν ορισμένες από τις κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα, σε όλο το φάσμα της οικονομίας. Βραβείο επί σκηνής απονεμήθηκε στην Kosmocar A.E. η οποία βραβεύτηκε ανάμεσα στα 20 Corporate Superbrands 2010 που συμμετέχουν στην ομώνυμη έκδοση και που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία σε ισάριθμες κατηγορίες.

Ο θεσμός Superbrands εγκαινιάστηκε το 1995 στη Μεγάλη Βρετανία και έκτοτε έχει υλοποιηθεί σε περισσότερες από 80 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αναδεικνύει κορυφαίες εταιρικές και προϊοντικές επωνυμίες των κατά τόπους εθνικών αγορών μέσω αξιολόγησης κριτικής επιτροπής σε συνδυασμό με δημοσκόπηση. Στόχος δεν είναι άλλος από την αναγνώριση της πολύπλευρης αξίας των επώνυμων προϊόντων και υπηρεσιών σε όλους τους κλάδους της οικονομίας και της καθημερινότητας, αλλά και η ενημέρωση του κοινού για την ιστορία, τις αξίες, τα επιτεύγματα την ταυτότητα, ορισμένων από τα πλέον δημοφιλή brands της αγοράς.

Στο πλαίσιο των Corporate Superbrands 2009/2010, αξιολογήθηκαν περί τις 3.000 εταιρικές επωνυμίες από κριτική επιτροπή και το 20% προκρίθηκε και αξιολογήθηκε σε τελική φάση από κριτική επιτροπή, ευρύ κοινό και εκπροσώπους επιχειρήσεων (έρευνα που διενήργησε η Κάπα Research) βάσει των ακόλουθων κριτηρίων:

1. Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης

2. Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια

3. Εταιρική Υπευθυνότητα: Αγορά (Ποιότητα, Τιμή Προϊόντος, Υπηρεσίες), Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη & Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές), Κοινωνία (Χορηγικές, Πολιτισμικές & Κοινωνικές Πρωτοβουλίες) και Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010, 10:40