Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Φωτογραφίες: Έκτορας Σχηματαριώτης

Στην Ελλάδα μπορεί καν να μην την γνωρίζουμε. Ο λόγος για την Lamborghini Huracan που αντικατέστησε πρόσφατα την Gallardo, το best seller από πλευράς πωλήσεων μοντέλο, στην ιστορία της μάρκας, με 14.022 ταξινομήσεις. Η Huracan έδειξε με το καλημέρα την δυναμική της καθώς λίγους μήνες αφότου κυκλοφόρησε, έχει γίνει ανάρπαστη σε όλο τον κόσμο. Η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που και να την παραγγείλεις θα πρέπει να περιμένεις πολλούς μήνες μέχρι να την βάλεις στο γκαράζ σου…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Αεροσκάφος και Lamborghini έχουν πολλά κοινά στοιχεία. Άλλωστε η συνεργασία της εταιρείας με την ομάδα Freccie Tricolori (ακροβατική ομάδα της ιταλικής αεροπορίας) έχει ρίζες δεκαετίες πριν…

Στην Ελλάδα η Huracan!

Πριν από λίγες ημέρες εμφανίστηκε στην Ελλάδα η πρώτη Lamborghini Huracan την οποία έφερε η επίσημη εισαγωγική εταιρεία των Lamborghini (Trident cars). Αρχικά μάθαμε ότι η συγκεκριμένη είναι σε λευκό χρώμα και για να είμαστε ειλικρινείς δεν περιμέναμε ότι θα ταίριαζε σε ένα super car της «Lambo». Διαψευστήκαμε όταν την είδαμε από κοντά καθώς διαπιστώσαμε ότι και σε αυτό το χρώμα, που έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρώμα, είναι πανέμορφη.  Εξωτερικά θα την χαρακτηρίζαμε ως μία… μικρή Aventador αλλά για πιο καθημερινή χρήση. Ο «πόλεμος» στην κατηγορία των super car δεν έχει να κάνει τόσο με την σχεδίαση όσο με τον κινητήρα που στην περίπτωση αυτή, οι άνθρωποι της μάρκας έκαναν ένα ακόμη θαύμα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η Huracan έχει πάρει το ονομά της από μία γενιά ταύρων αλλά και από μία μορφή ανέμου στη Νότια Αμερική…

Θηριώδης κινητήρας

Κάτω από το πίσω διαφανές καπό τοποθέτησαν έναν V10 κινητήρα χωρητικότητας 5.2 λίτρων. Ο συγκεκριμένος αποδίδει 610 ίππους και παράγει 560 Nm ροπής προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις, καθώς το 0-100 επιτυγχάνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα. Στην σύντομη οδηγική εμπειρία που είχαμε με την Huracan επί ελληνικού εδάφους, διαπιστώσαμε το πόσο φιλικό μπορεί να είναι πλέον ένα super car ακόμα και για καθημερινή χρήση, κάτι που δεν είχαμε ζήσει ποτέ στο παρελθόν με αυτοκίνητο της Lamborghini. Από πλευράς επιδόσεων το «χάιδεμα» και μόνο του γκαζιού υποδηλώνει πως δύσκολα βρίσκεται αντίπαλος στο δρόμο αν και για να μπορέσεις να ξεδιπλώσεις τις χάρες ενός τέτοιου αυτοκίνητου, θα πρέπει να το κάνεις μόνο εντός πίστας.

Άνετο όσο ένα καθημερινό αυτοκίνητο

Πίσω από το τιμόνι της Huracan συνειδητοποιήσαμε το πόσο φιλικό είναι πλέον ένα τόσο… άγριο αυτοκίνητο. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει άμεση απόκριση και έτσι η οδήγηση γίνεται ευχάριστη και «παιχνιδάκι» που θα ικανοποιήσει και τους πλέον λάτρεις του μηχανικού κιβωτίου. Δεν χωρά αμφιβολία πως η Huracan είναι καλύτερη από την Gallardo σε όλους τους τομείς. Κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται και πολύ για να το καταλάβεις, αρκεί να καλύψεις λίγα χιλιόμετρα οδηγώντας τις Gallardo και Huracan ή πολύ απλά να καθίσεις στο εσωτερικό του νέου super car.


Η σχεδίαση του εσωτερικού βασίζεται στις ανάγκες ενός πιλότου αεροσκάφους. Το αποτέλεσμα το βλέπετε στην φωτογραφία…

Φουλ… τεχνολογία

Δύο καθίσματα με κορυφαία πλευρική στήριξη που αγκαλιάζουν το σώμα είναι η πρώτη αίσθηση όταν καθίσεις μέσα στο ιταλικό super car ενώ ταυτόχρονα συνειδητοποιείς ότι βρίσκεται σε κάτι πολύ… extreme. Αμέτρητα κουμπιά, σχεδίαση που σε παραπέμπει σε ταινία επιστημονικής φαντασίας ή καλύτερα αεροσκάφος και μία ψηφιακή οθόνη τελευταίας τεχνολογίας που βρίσκεται πίσω από τιμόνι προσφέροντας πληροφορίες για τα πάντα. Εδώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την οθόνη που επιθυμεί προκειμένου να έχει και να λαμβάνει πληροφορίες από ταχύτητα, ραδιόφωνο, σύστημα πλοήγησης κ.ά. Η ποιότητα της οθόνης είναι κορυφαία και θυμίζει tablet που έχει τοποθετηθεί στη θέση που γνωρίζουμε ότι βρίσκονται τα αναλογικά συνήθως όργανα των καθημερινών αυτοκινήτων.

Καθαρόαιμος ταύρος;

Η Lamborghini Huracan είναι ένα super car που αντιπροσωπεύει στο μέγιστο βαθμό το DNA της ιταλικής φίρμας. Μπορεί να έχει στοιχεία που θυμίζουν Γερμανία (καθότι ανήκει στο VW group) αλλά το σύνολο είναι σίγουρο ότι θα ικανοποιήσει. Ένας καθαρόαιμος ταύρος που εκ των έσω μπορεί να μην… είναι (λόγω του γερμανικού group) αλλά στον δρόμο και στο όνειρο του ιδρυτή της φίρμας προσεγγίζει αυτό το κάτι διαφορετικό και απόλυτο που επιθυμεί ο απαιτητικός πελάτης.

Παγκόσμια επιτυχία

Στην Ελλάδα η Huracan λόγω των υπέρογκων φόρων δεν έχει πολλές… πιθανότητες για να κάνει επιτυχία. Το ακριβώς αντίθετο όμως συμβαίνει εκτός συνόρων καθώς οι μελλοντικοί πελάτες κάνουν ουρές για να την αποκτήσουν, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή σε ορισμένες χώρες, όπως η Βρετανία, να έχει πάνω από ένα χρόνο παράδοση. Η τιμή της με… ελληνικές πινακίδες αγγίζει σχεδόν τα 330.000 ευρώ ενώ σε αντίθετη περίπτωση πωλείται σχεδόν 100.000 κάτω.

Lamborghini vs Ferrari vs McLaren

 Μοντέλο/Χαρακτηριστικά  Κινητήρας  Ιπποδύναμη  0-100
 Τελική Ταχύτητα
 Lamborghini Huracan  V10 5.204 κ.εκ.  610 ίπποι  3.2 δευτ.  325 χλμ./ώρα
 Ferrari 458  V8 4.497 κ.εκ.  570 ίπποι  3.4 δευτ.  325 χλμ.ώρα
 McLaren 650S  V8 3.799 κ.εκ.  641 ίπποι  2.9 δευτ.  333 χλμ./ώρα
Τεχνικά Χαρακτηριστικά  Lamborghini Huracan
Κυβισμός (cc) V10 5.204 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 610/8.250
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 560/6.500
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 3.1
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 325
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 12.5
Εκπομπές Ρύπων CO2 290 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 986 €
Μήκος (μέτρα) 4.459
Πλάτος (μέτρα) 1,924
Ύψος (μέτρα) 1,165
Βάρος (κιλά) 1.422
Χώρος Αποσκευών (λίτρα)
Τιμή (από…) 330.000 ευρώ


Με κινητήρα V10 5.2 λίτρων και 610 ίππους το ιταλικό super car είναι έτοιμο για απογείωση…


Εμπρός, πίσω, από όπου και να την κοιτάξεις, μένεις με ανοιχτό το στόμα… Οι Ιταλοί δημιούργησαν και πάλι…


Αριστέρα: Επιλογή στυλ οδήγησης. Μέση: Σηκώνεις το διακόπτη και πατάς το κουμπί για να ενεργοποιηθεί ο κινητήρας. Δεξιά: Οι επιλογές από το.. αυτόματο κιβώτιο


Οι επιδόσεις από τον κινητήρα των 5.2 λίτρων είναι πιο αποτελεσματικές χάρη στην τετρακίνηση αλλά και τα φρένα – δαγκάνες…


Το κλειδί της νέας Lamborghini Huracan…


Αυτός είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που αλλάζει ανάλογα με τις ορέξεις και τα γούστα…


Η αίσθηση του να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι της τελευταίας υπερσύγχρονης Lamborghini είναι μοναδική…


Ο χώρος αποσκευών στο εμπρός τμήμα, όπου στα καθημερινά αυτοκίνητα συναντούμε συνήθως τον κινητήρα…


Η ποιότητα κύλισης αλλά και άνεσης βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα…


Πατώντας λίγο παραπάνω το γκάζι το πίσω μέρος μετατοπίζεται γεμίζοντας ικανοποίηση τους επιβάτες…


Τα τεράστια paddles πίσω από το τιμόνι. Αξίζει να σημειώσουμε πως όταν τα πατάς και τα δύο ταυτόχρονα μπαίνει η «νεκρά» στο αυτόματο κιβώτιο…


Ζάντες με την υπογραφή της Lamborghini…


Επειδή πολλοί θα έχουν την απορία για το μέγεθος των ελαστικών. Τα Pirelli έχουν διαστάσεις 245 εμπρός και 305 (!) πίσω…

    

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης