Το δημοφιλέστερο μεσαίο SUV της αγοράς για το 2008 έρχεται τώρα με αυξημένη ισχύ, μειωμένες εκπομπές CO2 και τη μικρότερη κατανάλωση της κατηγορίας του.

Το σημερινό RAV4 είναι η τρίτη γενιά ενός μοντέλου που έχει αναγνωριστεί σαν Ευρωπαϊκό best seller και παγκόσμια επιτυχία για την Toyota. Οι «οπτικές» αλλαγές στο RAV4 2009 περιλαμβάνουν νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, χρωμιωμένη εμπρός μάσκα, μοναδικές ζάντες αλουμινίου, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν το  βελτιωμένο φινίρισμα και τα νέα υφάσματα. Όλα αυτά συνδυάζονται με αναβαθμισμένες επιδόσεις, νέα επίπεδα άνεσης και προηγμένη τεχνολογία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχει γίνει πλέον επιβεβλημένη ανάγκη για τα SUV να βελτιώσουν τις περιβαλλοντικές επιδόσεις τους. Το RAV4 2009 θα επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα του Toyota Optimal Drive, δηλαδή, μίας σειράς τεχνολογιών που παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2008. 

Αναγνωρισμένη πρωτοπόρος με το Hybrid Synergy Drive, η Toyota λανσάρει τώρα το Toyota Optimal Drive που διέπεται από μια απλή φιλοσοφία. Μεγιστοποίηση των επιδόσεων και παράλληλα ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Toyota Optimal Drive είναι σχεδιασμένο για να:

1. Αυξήσει την οικονομία καυσίμου, μειώνοντας τις εκπομπές CO2.

2. Μην υπονομεύει την οδηγική απόλαυση.

3. Μειώσει τις βλαβερές εκπομπές ρύπων.

4. Είναι στάνταρ στα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν.

Για το Toyota Optimal Drive, οι μηχανικοί επέλεξαν να καινοτομήσουν και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες αντί απλά να τροποποιήσουν ή να υποβαθμίσουν τις υπάρχουσες. Η Toyota βελτίωσε την απόδοση καύσης, μείωσε το βάρος κινητήρα/κιβωτίου και περιόρισε την τριβή, με στόχο την παραγωγή νέων κινητήρων που αποδίδουν περισσότερη ισχύ, όντας ταυτόχρονα πιο αποδοτικοί και οικονομικοί.

Το RAV4 2009 θα προσφέρεται τώρα με ένα προηγμένο, νέο κινητήρα 2.0 Valvematic, που επίσης συνδυάζεται, είτε με νέο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το ολοκαίνουργιο Multidrive S. Ο κινητήρας προσφέρει βελτιωμένες τιμές επιδόσεων και συγκεκριμένα 158 DIN hp (116kW), αύξηση 5% συγκριτικά με τον απερχόμενο  2.0 VVT-i, 198 Nm ροπή στις 4000 rpm και κορυφαίες εκπομπές CO2 που ξεκινούν από 177 g/km (κιβώτιο Multidrive S, 4WD).

Η Valvematic είναι μία καινοτομική εξέλιξη της δοκιμασμένης τεχνολογίας της Toyota Variable Valve Timing intelligent (VVT-i) και χρησιμοποιεί ένα νέο μηχανισμό που ρυθμίζει συνεχώς τις βαλβίδες εισαγωγής για καλύτερο έλεγχο της ροής αέρα. Αυτή η προηγμένη τεχνολογία βοηθά στη βελτίωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, καθώς και της ισχύος, ροπής και απόκρισης του κινητήρα.

Συγκριτικά με τους συμβατικούς κινητήρες που ελέγχουν την εισαγωγή αέρα μέσω μιας πεταλούδας γκαζιού, η Valvematic ρυθμίζει τον όγκο αέρα που εισέρχεται στο θάλαμο καύσης, μεταβάλλοντας συνεχώς τη βύθιση και το χρονισμό των βαλβίδων. Αυτό διασφαλίζει βέλτιστες επιδόσεις, με βάση τις στροφές του κινητήρα, βοηθώντας επομένως το RAV4 να πετύχει ένα συνδυασμό οικονομικής κατανάλωσης και δυναμικών επιδόσεων. Η Valvematic ανοίγει τη βαλβίδα μόνον όσο χρειάζεται, ανάλογα με τις συνθήκες φορτίου, και επομένως αυξάνει την ταχύτητα ψεκασμού για βέλτιστη καύση.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης