Αύξηση 1.4% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις της SkodaAuto το 2009 σε σχέση με το 2008 φθάνοντας τα 684.226 αυτοκίνητα. Οι πωλήσεις της εταιρίας αυξήθηκαν σημαντικά χάρη στις αγορές της Κίνας και της Δυτικής Ευρώπης όπου οι πωλήσεις ενισχύθηκαν σε μεγάλο βαθμό από το μέτρο της απόσυρσης που εφαρμόστηκε σε αυτές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Κίνα το 2009 η SkodaAuto κατέρριψε το φράγμα των 100.000 αυτοκινήτων με 122.556 παραγγελίες πελατών δηλ. 107% περισσότερες σε σχέση με το 2008. Η Γερμανία για άλλη μια φορά αναδείχθηκε ως η πιο δυνατή αγορά της SkodaAuto στη Δυτική Ευρώπη με 190.717 πωλήσεις αυτοκίνητων και αύξηση μεριδίου αγοράς σε σχέση με το 2008 57.3%. Η εταιρία αύξησε το μερίδιο αγοράς της από 3.9% που ήταν το 2008 σε σχεδόν 5% το 2009.

Άλλες σημαντικές αγορές για το 2009 ήταν η Φιλανδία και η Ελλάδα. Το μερίδιο αγοράς της SkodaAuto στη Φιλανδία έφτασε το 6.8% αποτελώντας το υψηλότερο μερίδιο της SkodaAuto στη Δυτική Ευρώπη και καταλαμβάνοντας την 4η θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Το μερίδιο αγοράς της Ελλάδας έφτασε το 4.0% ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Αύξηση των πωλήσεών τους σε σχέση με το 2008 παρουσίασαν και οι αγορές της Γαλλίας (+4,3%), της Αυστρίας (+4,8%), της Ελβετίας (+3,0%) και της Πολωνίας (+12,7%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Octavia 5 ήταν το μοντέλο με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων για άλλη μία χρονιά με 273.590 πωλήσεις (+2,4% σε σχέση με το 2008). Το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο της SkodaAuto σε σχέση με τις πωλήσεις αναδείχθηκε η Fabia με 264,173 πωλήσεις (+7,1%). Ακολουθεί το Superb με 44.548 αυτοκίνητα σημειώνοντας ραγδαία αύξηση 73,7% σε σχέση με το 2008. Τα νέα μοντέλα Yeti και Superb Combi των οποίων η διάθεση ξεκίνησε τον Ιούλιο και τον Δεκέμβριο αντίστοιχα συνέβαλλαν σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων της μάρκας με 11.018 πωλήσεις Yeti και 735 πωλήσεις Superb Combi. Τέλος, οι πωλήσεις του Roomster για το 2009 ήταν 47.152 αυτοκίνητα και της Octavia Tour 43.745 αυτοκίνητα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης